Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
vad var detdär för nått?? tror jag sett den leken nån gång förut-leka med boll på en gräsplätt,har för mej det var nått man gjorde när man var i 10-års åldern.
men vuxet folk-det måste va ett skämt va??
Nuvarande 2-hjulingar
Vfr 800 FI 02:a,Super blackbird 07:a,Cb 750 F 82:a,Ktm 640 adv. 05:a o en fet zundapp 78:a
Ronny skrev:vad var detdär för nått?? tror jag sett den leken nån gång förut-leka med boll på en gräsplätt,har för mej det var nått man gjorde när man var i 10-års åldern.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Ronny skrev:vad var detdär för nått?? tror jag sett den leken nån gång förut-leka med boll på en gräsplätt,har för mej det var nått man gjorde när man var i 10-års åldern.
tersan skrev:Verkar trist. Finns ju ingen motor nånstans...
Vad svårflörtade ni var då...
===
säjer som robert gustavsson när han imiterar tony rickardsson på idrottsgalan av okänt år
Springa runt i gräset med kompissarna o sparka boll,med ring i örat o kortbyxa i polyester-De e ju jävligt manligt.
Har kommit fram till att alla spelare på elit/nationell nivå har en promille på minst 3.0 när dom äntrar planen-INGEN kan ju stå på fötterna i mer än 20 sekunder i stöten.
Nuvarande 2-hjulingar
Vfr 800 FI 02:a,Super blackbird 07:a,Cb 750 F 82:a,Ktm 640 adv. 05:a o en fet zundapp 78:a