Lite Höstbus:)
Postat: ons sep 30, 2009 12:59
Snart är säsongen slut så bäst att busa av sig lite 

Tsk, tsk... Tockna där farliga bikers som kör 200km/h överallt på bakhjulet...Roadrunner skrev:Snart är säsongen slut så bäst att busa av sig lite
Du berättade för mig för nåt år sen hur man fick upp Edwin på bakhjulet. Det är något jag inte vågat pröva pga att det är en vinterhoj; man slangar inte på isgata.Henning skrev:Min gamla 86:a lättade utan krux om man bara duttade lite på kopplingen. Måste testa med en modernare. Den 98:a jag körde lyfte utan problem...
/H
Sa inte du igår att du ALDRIG körde på slangen...Henning skrev:Min gamla 86:a lättade utan krux om man bara duttade lite på kopplingen. Måste testa med en modernare. Den 98:a jag körde lyfte utan problem...
/H
lotek skrev:Ser ruskigt skönt ut..
Använder du kopplingen, VTEC:en eller har du drevat lite?
Var försiktigt bara..asfalten är kall..vi hade frost här i morse och jag var tvungen att skrapa rutan för första ggn i år..![]()
Nåja, det kommer en vår snart igen
Har du fått nått papper som talar om vad du har på slangen? Skulle vara skoj att få veta dom siffrornaRoadrunner skrev: Jag gör en powerwheelie när VTEC:en går in..Släpper gasen och på med gas igen..ingen koppling.. Bra klös i motorn med PCIII, KN-filter och LeoVince.. Går lätt upp faktiskt:) Hur nöjd som helst med denna hoj.. Jo, kallt nu men här på västkusten är det lite varmare.. Tack för varningen dock
Tyvärr...köpte den på BIKE Trollhättan..Ringde killen som ägde den innan och han hade låtit en firma installera allt.. Han fick dock inge papper på effekt/vrid.. Snackade med en "mappergubbe" på BIKE och han gissade på 120-125 hk... Viffern går så jäkla bra om den får andas sa han.. Han sa dessutom att det är en av världens bästa motorer...om inte den bästa:)H2SO4 skrev:Har du fått nått papper som talar om vad du har på slangen? Skulle vara skoj att få veta dom siffrornaRoadrunner skrev: Jag gör en powerwheelie när VTEC:en går in..Släpper gasen och på med gas igen..ingen koppling.. Bra klös i motorn med PCIII, KN-filter och LeoVince.. Går lätt upp faktiskt:) Hur nöjd som helst med denna hoj.. Jo, kallt nu men här på västkusten är det lite varmare.. Tack för varningen dock
Mm okayRoadrunner skrev: Tyvärr...köpte den på BIKE Trollhättan..Ringde killen som ägde den innan och han hade låtit en firma installera allt.. Han fick dock inge papper på effekt/vrid.. Snackade med en "mappergubbe" på BIKE och han gissade på 120-125 hk... Viffern går så jäkla bra om den får andas sa han.. Han sa dessutom att det är en av världens bästa motorer...om inte den bästa:)
Så bra har han ännu inte blivt på att ljugaTegfors skrev:Sa inte du igår att du ALDRIG körde på slangen...Henning skrev:Min gamla 86:a lättade utan krux om man bara duttade lite på kopplingen. Måste testa med en modernare. Den 98:a jag körde lyfte utan problem...
/H
Edwin;adrian_vg skrev:Du berättade för mig för nåt år sen hur man fick upp Edwin på bakhjulet. Det är något jag inte vågat pröva pga att det är en vinterhoj; man slangar inte på isgata.Henning skrev:Min gamla 86:a lättade utan krux om man bara duttade lite på kopplingen. Måste testa med en modernare. Den 98:a jag körde lyfte utan problem...
/H![]()
Är det samma princip med en viffer?
Nej, jag vet bara hur man gör.Tegfors skrev:Sa inte du igår att du ALDRIG körde på slangen...Henning skrev:Min gamla 86:a lättade utan krux om man bara duttade lite på kopplingen. Måste testa med en modernare. Den 98:a jag körde lyfte utan problem...
/H
FÖRTAL!Tyrannosaurus skrev:Så bra har han ännu inte blivt på att ljugaTegfors skrev:Sa inte du igår att du ALDRIG körde på slangen...Henning skrev:Min gamla 86:a lättade utan krux om man bara duttade lite på kopplingen. Måste testa med en modernare. Den 98:a jag körde lyfte utan problem...
/H
Henning skulle kunna ta bort framhjulet eftersom han ändå inte använder det![]()
Raka armar har jag för mig att du nåmnde också. Går den upp snabbt?? Bara så jag inte slår runt...Henning skrev:Edwin;
Lägg i ettan, släpp ut kopplingen och lägg dig på lite över tomgångsvarv. Gasa till och visp är du bakhjulskung.