Rerun skrev:Tycker de verkar bortskämda med såna där privilegier... Eller får de betala för att få pilla på hojen?
@Conseal: Snygg båge förresten! Ska du verkligen göra dig av med den till förmån för en viffer?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Jorå den är snygg .. ovanlig i sverige också för den färgen togs inte in här .. "Swartz kraut metallic"
Sprang på en nollfemmas viffer idag när jag var och programmerade h.i.s.s-systemet som jag blev lite sugen på ... men nuvarande hoj ska få en säsong innan jag byter igen ..
@ Robban: Oavsett vad jag kör så är det en VFR närmast hjärtat
adrian_vg skrev:@Conseal: Snygg båge förresten! Ska du verkligen göra dig av med den till förmån för en viffer?
Klart att han ska. Han är ju för bövelen VFR-Forum-general och då kan han ju inte köra VTR
Men jag skulle vänta till nästa år och se om det kommer någon ny rolig VFR som det är sagt på sidan http://www.honda-v4.eu enligt "plastbyggsatsen".
Jo, förvisso, men Conseals VTR är riktigt snygg, och det är trots allt en V-motor, även om det fattas två cylindrar.
På länken där, jag tycker hjärtat är lite creepy...
@Conseal: Låt inte grupptrycket få dig till nåt du inte vill göra. VTR:en är jättesnygg.
Har själv gått och sneglat på en mattsvart CBR1100XX. Den är så stor bara... Och dyr. Och stark... Dessutom tror jag inte den riktigt funkar som pendlarhoj, lär ju inte använda annat än första växeln. Men snygg är den. VFR:en är dock så mycket mer praktiskt överlag hur man än vrider och vänder på det.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
adrian_vg skrev:@Conseal: Snygg båge förresten! Ska du verkligen göra dig av med den till förmån för en viffer?
Klart att han ska. Han är ju för bövelen VFR-Forum-general och då kan han ju inte köra VTR
Men jag skulle vänta till nästa år och se om det kommer någon ny rolig VFR som det är sagt på sidan http://www.honda-v4.eu enligt "plastbyggsatsen".
Jo, förvisso, men Conseals VTR är riktigt snygg, och det är trots allt en V-motor, även om det fattas två cylindrar.
På länken där, jag tycker hjärtat är lite creepy...
@Conseal: Låt inte grupptrycket få dig till nåt du inte vill göra. VTR:en är jättesnygg.
Har själv gått och sneglat på en mattsvart CBR1100XX. Den är så stor bara... Och dyr. Och stark... Dessutom tror jag inte den riktigt funkar som pendlarhoj, lär ju inte använda annat än första växeln. Men snygg är den. VFR:en är dock så mycket mer praktiskt överlag hur man än vrider och vänder på det.
kan bara instämma...den e riktigt fin! ka bli finare med en magkåpa på men annars e denskita fin tycker jag!