Det som förvånar mig mest från bilderna från VFR träffen är när ni alla står uppställda på ängen och redo att åka iväg. Första hojen till höger tycker jag inte att det står Honda på
Visst kan man ha med utbölingar men inte på en så lång och läcker kö som skall förevigas, fanns det ingen förkörningsrätt för viffrar i kön
Excalibur105 skrev:Det som förvånar mig mest från bilderna från VFR träffen är när ni alla står uppställda på ängen och redo att åka iväg. Första hojen till höger tycker jag inte att det står Honda på
Visst kan man ha med utbölingar men inte på en så lång och läcker kö som skall förevigas, fanns det ingen förkörningsrätt för viffrar i kön
Nä, hade man väl kommit till träffen så var man en i gänget. Vi VFR-åkare är ju både trevliga och toleranta, eller hur?
tersan skrev:
Nä, hade man väl kommit till träffen så var man en i gänget. Vi VFR-åkare är ju både trevliga och toleranta, eller hur?
Japp, så är det!
Vi ställde upp så att de som inte hade erfarenhet att köra i kolonn stod först och de erfarna sist. Det blir säkrare att köra så.
Jag körde först på min gula vfr som inte är med på bilden.
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
I datorn.... ska förminska dem så att jag kan lägga upp dem. Har varit mycke nu så jag har inte hunnit.
Ska på bröllop imorron, NinjaLeif ska gifta sig och HondaHasse ska vara vittne
Ska försöka få upp bilderna nästa vecka. Ni andra som tog bilder, var är de?
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
tersan skrev:
Var var du själv nånstans, förresten?
Givetvis håller jag med om att alla som är där är en i gänget, jag tyckte bara att det var lite komiskt att på en kort som skall visa upp alla läckra VFRer som kom till platsen så först i bild är en Suzuki