Köpte en VFR800 -06 för en vecka sedan, svår ångest inför vad jag ville ha för cykel istället för den ER6a jag köpte förra året men jag kände att jag ville ha något som var större (rent fysiskt) men var inte så sugen på en sportmaskin.
Hittills känns det helt rätt även om vändcirkeln känns lite oljetanker jämfört med ER6
Välkommen! Ifall ER6án kändes som den Yamaha jag hade förstår jag varför du bytte upp dig. Vtechen är bäst på allt, ja tror till och med bättre än min.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
En liten fråga, jag höll på att fippla med moppen i julhelgen och satte bl.a. på värmehandtag och insåg då att konsolen med blinkers och tuta inte satt fast, är det så det skall vara? Alltså, den går att rucka på, insåg inte enkelt vilka skruvar som håller den på plats heller...
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Den enheten har glappat lite på alla mina viffrar.
===
RhINO skrev:En liten fråga, jag höll på att fippla med moppen i julhelgen och satte bl.a. på värmehandtag och insåg då att konsolen med blinkers och tuta inte satt fast, är det så det skall vara? Alltså, den går att rucka på, insåg inte enkelt vilka skruvar som håller den på plats heller...
/R
Skruva loss tjofräsen, linda eltejp några varv precis så att det kommer kant i kant med tjofräsenens utsida,. Skruva dit tjofräsen igen, det fixade mitt glapp i alllafall..
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02