MagnusFbg - Äntligen!

Vem är du? Vem är jag?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Cimmerier
Medlem
Inlägg: 105
Blev medlem: tis feb 16, 2010 05:20
Ort: Klippan

Re: MagnusFbg - Äntligen!

#16 Inlägg av Cimmerier »

Ta det förbannat försiktigt om du ska ut och köra innan de har sopat bort grusen. Jag var ute tidigt förra året och det resulterade i att jag bröt båda armarna samt lite småben i båda händerna. Det är aningen jobbigt att inte kunna torka sig själv i arslet på fyra veckor...Tur att min kära fru, precis som jag, är sjuksköterska och van vid att ta hand om sjuklingar.
//C
Millions of flies can´t be wrong...EAT SHIT!!
Eller som frun brukar säga: Jag är inte dum...Jag har bara lite otur när jag tänker...
Honda Hornet - Såld
Blackbird - Kraschad
Suzuki SV 650 - Såld
Firestorm - Utlånad till frugan
VFR 1200 - Grå förstås...

Användarvisningsbild
MagnusFbg
Donator 2016
Inlägg: 54
Blev medlem: lör sep 24, 2011 18:40
Ort: Falkenberg
Kontakt:

Re: MagnusFbg - Äntligen!

#17 Inlägg av MagnusFbg »

Cimmerier skrev:Ta det förbannat försiktigt om du ska ut och köra innan de har sopat bort grusen. Jag var ute tidigt förra året och det resulterade i att jag bröt båda armarna samt lite småben i båda händerna. Det är aningen jobbigt att inte kunna torka sig själv i arslet på fyra veckor...Tur att min kära fru, precis som jag, är sjuksköterska och van vid att ta hand om sjuklingar.
//C
Ohhh, vad försiktig jag varit! Men det blev i vart fall en premiärtur idag! LYCKLIG!
Också ganska stolt över att allt verkar fungera som det skall efter vinterns renovering. Har blivit av med den tråkigt ojämna gången på låga varv, gissningsvis en effekt av tändstiftsbytet.

Halland bjöd mig på härliga vägar, strålande solsken (varvat med visst soldis), vindstilla och cirka 6-7 grader. Torra, hyfsat rena vägar överallt. Glada barn som stod i vägkanten och vinkade. Norrmän på rastplatser som kom och småpratade. Jag och Viffern bara njöt... :D
***************
VFR 750F '94 - Röd

Användarvisningsbild
Ajax
Donator 2013
Inlägg: 604
Blev medlem: sön feb 07, 2010 22:51
Ort: Årsta

Re: MagnusFbg - Äntligen!

#18 Inlägg av Ajax »

MagnusFbg skrev:Men det blev i vart fall en premiärtur idag! LYCKLIG!
Också ganska stolt över att allt verkar fungera som det skall efter vinterns renovering. Har blivit av med den tråkigt ojämna gången på låga varv, gissningsvis en effekt av tändstiftsbytet.

Halland bjöd mig på härliga vägar, strålande solsken (varvat med visst soldis), vindstilla och cirka 6-7 grader. Torra, hyfsat rena vägar överallt. Glada barn som stod i vägkanten och vinkade. Norrmän på rastplatser som kom och småpratade. Jag och Viffern bara njöt... :D
Låter hur skönt som helst!
VFR 750 F - Red racetouring edition - Michelin Pilot Power, Stålomspunnet, Pretech 6-kolvsok, Öhlins-dämpare, K&N -filter, NWS-hugger, Titax-grepp, Scott-oiler, handtagsvärme

Användarvisningsbild
Catman
Medlem
Inlägg: 219
Blev medlem: lör jul 08, 2006 09:36
Ort: Karlskoga

Re: MagnusFbg - Äntligen!

#19 Inlägg av Catman »

Ajax skrev:
MagnusFbg skrev:Men det blev i vart fall en premiärtur idag! LYCKLIG!
Också ganska stolt över att allt verkar fungera som det skall efter vinterns renovering. Har blivit av med den tråkigt ojämna gången på låga varv, gissningsvis en effekt av tändstiftsbytet.

Halland bjöd mig på härliga vägar, strålande solsken (varvat med visst soldis), vindstilla och cirka 6-7 grader. Torra, hyfsat rena vägar överallt. Glada barn som stod i vägkanten och vinkade. Norrmän på rastplatser som kom och småpratade. Jag och Viffern bara njöt... :D
Låter hur skönt som helst!
+1 på den
RC36-93 NC35-97

Skriv svar