Ulf Svedberg - Nygammal medlem
Postat: fre jul 08, 2011 06:56
hej på er
Varit med tidigare men kraschad dator och ny mailadress gör att jag börjar om igen.
Kört VFR sedan 1996, inne på min tredje nu, en -05. Försökt byta till andra men trivs aldrig utan återkommer igen som en missbrukare. Kör även africa twin på vintern. Provade faktiskt en CB1000RA i veckan och onekligen gick det undan rejält. Det är de lägre registren som VFR är lite tunn. Men man kanske kan ordna det med lite skruvande och piffande.
Kör mycket i Italien. Åker varje år minst en gång, med släpvagn till Dolomiterna och så kör vi häcken av Tyskarna. men italienarna på sina Ducati har vi svårt att haka på. Det är ur hårnålarna som de far iväg och jag får snällt vänta på att varvet skall stiga.
Kolla gärna in senaste film snutten på Youtube http://www.youtube.com/watch?v=1_714kS6Gqg
där är thomas o jag nere och drar. han kör ett bmw 1300 lokomotiv som är svår att få runt i 180 gradarna.
ulf
Varit med tidigare men kraschad dator och ny mailadress gör att jag börjar om igen.
Kört VFR sedan 1996, inne på min tredje nu, en -05. Försökt byta till andra men trivs aldrig utan återkommer igen som en missbrukare. Kör även africa twin på vintern. Provade faktiskt en CB1000RA i veckan och onekligen gick det undan rejält. Det är de lägre registren som VFR är lite tunn. Men man kanske kan ordna det med lite skruvande och piffande.
Kör mycket i Italien. Åker varje år minst en gång, med släpvagn till Dolomiterna och så kör vi häcken av Tyskarna. men italienarna på sina Ducati har vi svårt att haka på. Det är ur hårnålarna som de far iväg och jag får snällt vänta på att varvet skall stiga.
Kolla gärna in senaste film snutten på Youtube http://www.youtube.com/watch?v=1_714kS6Gqg
där är thomas o jag nere och drar. han kör ett bmw 1300 lokomotiv som är svår att få runt i 180 gradarna.
ulf