MEN så inträffar det ofattbara - ett under av vit skönhet tar mig med storm. Hon presenterade sig som miss VFR, Honda VFR med tilltalsnamnet 750 F. Jag hade fått en ny våt .. hooost... Den drömmen (inte alltid våt

Ekonomi för ett A på kortet har inte alltid funnits, annat har pockat på uppmärksamhet, det blev barn å så har det snurrat på. 2007 tog jag C E genom AF och jag passade även på att söka tillstånd för A. Tänkte att med teorin färskt i minnet så skulle här bli ett A oxå... men icke sa nicke

Nu, 3 år senare så har jag ta mig f.. bestämt mig: NU ska jag ta det förbannade körkortet. Lämpat gäller ju i vart fall 1 år till och häromdagen beställde jag ny kod från Trafikverket för att boka prov. Men va' f.. Risk1 och Risk2?? Vad är det för hitte på?
Ja ja, det är väl bara att bita ihop antar jag.
Nu till en fråga: Som du säkert listat ut så står en VFR på listan över högt önskade hoj MEN hur är det nu med dessa skönheter? Kan man köpa en -86 eller är det risk att kammarna är slut? Kort och gott - är det någon särskild årsmodell man ska akta sig för pga slitage som kanske inte är direkt synligt?
Någon särskild årsmodell som är mer att rekommendera framför andra? Det måste ju inte vara en vit -86'a även om det var just en sådan jag föll pladask för.
Alla tips tages tacksamt emot.
// Sven