För tillfället har jag sån tur att jag är ägare till två stycken VFR, en vit åttiosexa och en silver nolltvåa. 86:an är inköpt för att jag ska kunna ha råd att köra hoj samtidigt som jag pluggar. Nolltvåan ska alltså tyvärr säljas inom kort. Under vintern har jag gjort stora ventiljusteringsservicen på den så om det är någon som undrar något om hur det går till så är det bara att fråga!
Jag tog mitt efterlängtade hojkort i maj förra året, någon månad efter jag hade nått den aktingsvärda åldern som krävs för att få gränsla en tung best. Under säsongen avverkades ca 800 mil, ett gäng av dom under semester i Dalarna med min käresta bakpå

Jag kommer från Karlstad från början men bor nu i Lund. Jag gillar långa skogspromenader och mysi... eller ja, kanske inte rätt forum för det

Den senaste tiden har jag pysslat en hel del med att försöka få Remusljuddämparna som satt på den nyare att passa 86:an. Efter en hel del pill och med hjälp av avgascenter i Lödde som tillverkade anslutningsrör pryder dom nu gamlingen!
Jag passar på att lägga in en bild på nolltvåan (mobilkamera så kvaliteten inte den bästa), bild på gamlingen kommer. Ha det så gött!
edit: varför visas inte bilden direkt?