Kunna men inte vilja kanskeadrian_vg skrev:
Pfft! "Vilja men inte kunna"...
Fick ett paket idag....kinesen hade packat fel grejor, typiskt. Faktiskt första gången jag får fel leverans från en E-baysäljare.
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Kunna men inte vilja kanskeadrian_vg skrev:
Pfft! "Vilja men inte kunna"...
Just! Nåt du kan sälja av här?Råttis skrev:Vad fick du?
Tegelstenar?
/Råttis
Donner skrev:Jag fick LED-lampor som man sätter i skåp, skakkänsliga så dom tänds när man öppnar skåpet.
Mysko liten pryl och ännu skummare kontakt. Tack för tipset iaf!Donner skrev:Varningsblinkers....http://www.ebay.com/itm/Smart-Compact-M ... 3a&vxp=mtr
Ja den kopplas ju direkt på relät så har du inte bytt ditt relä så bör det funka, ja det kanske funkar även om du bytt relä?adrian_vg skrev:
Mysko liten pryl och ännu skummare kontakt. Tack för tipset iaf!
Fordonselektronik och jag. Känns ju betryggande...Donner skrev:Ja den kopplas ju direkt på relät så har du inte bytt ditt relä så bör det funka, ja det kanske funkar även om du bytt relä?adrian_vg skrev:
Mysko liten pryl och ännu skummare kontakt. Tack för tipset iaf!
Det fixar du säkert, annars får jag göra en guide när jag monterar på minadrian_vg skrev:
Fordonselektronik och jag. Känns ju betryggande...
Donner skrev:Det fixar du säkert, annars får jag göra en guide när jag monterar på min
DCBS:en skulle jag tro. Min var sån förra våren innan jah luftade frambromsen (enbart).Donner skrev:Hojen har stått nu ett tag och när jag kände på kopplingen så var den helt sumpig, hur mycket jag än pumpade så fick jag ingen koppling, skumt får man säga. Jag öppnade luftningsnippeln och släppte ut ett par droppar sen var den som ny! Konstiga fel som kan uppstå.
Double Clutch Brake System?adrian_vg skrev:DCBS:en skulle jag tro. Min var sån förra våren innan jah luftade frambromsen (enbart).Donner skrev:Hojen har stått nu ett tag och när jag kände på kopplingen så var den helt sumpig, hur mycket jag än pumpade så fick jag ingen koppling, skumt får man säga. Jag öppnade luftningsnippeln och släppte ut ett par droppar sen var den som ny! Konstiga fel som kan uppstå.
Läste för snabbt...Tommy Gsson skrev:Double Clutch Brake System?