Kam bli så ibland.vroom skrev:Ingenting att behöva hålla i minnet..det fungerade inget vidare med den egensinniga "lösningen". Glappade upp hur mycket jag än drog klamman och jag ville inte förvärra med att slabba med tätningsmassa.

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Kam bli så ibland.vroom skrev:Ingenting att behöva hålla i minnet..det fungerade inget vidare med den egensinniga "lösningen". Glappade upp hur mycket jag än drog klamman och jag ville inte förvärra med att slabba med tätningsmassa.
Tja, polera växelspaken kan man ju alltid roa sig med..................vroom skrev:Julebling ger frid i sinn´
Våtpapprat först med korn120 efter att filat bort gjutskarven..följt av 400 och 800. Avslutat med autosol som motsvarar 1200 våtslip.
Lysande!vroom skrev:
Julebling ger frid i sinn´![]()
Våtpapprat först med korn120 efter att filat bort gjutskarven..följt av 400 och 800. Avslutat med autosol som motsvarar 1200 våtslip.
Tyrannosaurus skrev:Tja, polera växelspaken kan man ju alltid roa sig med..................vroom skrev:Julebling ger frid i sinn´
Det där lät va?![]()
Tack! Det är inte svårt att förstå varför "alla" vill ha HPhugger när det ska blingas. Lätt att slipa glasfibern för hand om det skulle behöva ändras nåt. Det var lite nytt för mig att mejla ordern när man är van att bara klicka..En tillmötesgående Mark Pateman tog emot min beställning på och dom använder sig av nåt som heter Worldpay. Såklart sket det sig då jag missat att det var en internationell överföring..glömde kontakta (Swed)banken. Andra försöket gick bättre till nämnda adress;adrian_vg skrev:Harris-huggern har topp-passform, och snyggt blir det också!
Sex veckor eller två månader, lång tid vilket som.vroom skrev:Efter överföring tog det två månader innan huggern behagade dyka upp..istället för sex veckor som utsatt..workshop very busy
Visst är det så, adrian. Bultat på hållarens baksida så det är väl en säkerhetsgrej. Man kan tydligen ersätta det nitade med gängad bult vad jag förstod på vfrd/ vfrworld där inspiration finnes..adrian_vg skrev:Påminn mig, är det inte ett lås också där?