Hmmm...borde nog kolla det.Donner skrev:Härligt att det är på gång, är det inte en dubbelpolig lampa i blinkersen, typ 5W fast sken och 21W på blinkers? Så brukar det vara på bilar.

Är det så, då blir nog problemet lättlöst..
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Hmmm...borde nog kolla det.Donner skrev:Härligt att det är på gång, är det inte en dubbelpolig lampa i blinkersen, typ 5W fast sken och 21W på blinkers? Så brukar det vara på bilar.
Äntligen!Donner skrev:Härligt att det är på gång, är det inte en dubbelpolig lampa i blinkersen, typ 5W fast sken och 21W på blinkers? Så brukar det vara på bilar.
Vore ju en lättnad....tersan skrev:Jag vill minnas att E-märkning av fordonsbelysning infördes 1984.
Jösses... snart läge att bygga nytt elsystem?StigH skrev:Enbart startknappen ger 2.5V spänningsfall..![]()
Hoppas jag inte. Problemet är ju att kvaliteten på kontaktdon på mc i allmänhet är usel. Efter 20-tal urdragningar så finns ingen klämkraft kvar..tersan skrev:Jösses... snart läge att bygga nytt elsystem?StigH skrev:Enbart startknappen ger 2.5V spänningsfall..![]()
Öh, möjligheten till såna fanns..Så jag valde en extrem färg. Svarta banjos..adrian_vg skrev:Guldiga.
Moddning rockar!StigH skrev:Öh, möjligheten till såna fanns..Så jag valde en extrem färg. Svarta banjos..
De e dom små små detaljerna som göre't.....adrian_vg skrev:Moddning rockar!StigH skrev:Öh, möjligheten till såna fanns..Så jag valde en extrem färg. Svarta banjos..