Ser bra ut tycker jag. Inget dåligt jag reflekterat över iaf.adrian_vg skrev:Hur är finishen på dina grepp?Donner skrev:Haha ja skyll på mejfast det är billigt
Adrian_vg - Våldsam färd mot fnatt!
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
- adrian_vg
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Anledningen till att jag frågar är att Bikersneed tyckte att Kinagreppen ibland har väldigt dålig finish. Ville dock inte regna på din parad, om detta visade sig vara sant.Donner skrev:Ser bra ut tycker jag. Inget dåligt jag reflekterat över iaf.adrian_vg skrev:Hur är finishen på dina grepp?Donner skrev:Haha ja skyll på mejfast det är billigt

Senast redigerad av adrian_vg den fre okt 15, 2010 08:57, redigerad totalt 1 gånger.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
===
- adrian_vg
- Kontakt:
Och så var vintersäsongen här. Två minusgrader och nåt som var misstänkt likt frostis på gatan gjorde att jag bytte till crossstövlarna och kickade igång Edwin ist. Efter fem minuter gick härket i gång. Nu verkar den läcka bensin från förgasartrakterna nånstans. Neutralen gick i hur lätt som helst. Måste vara kylan. De nabbade däcken är livsfarliga på asfalt och kryper lätt iväg en halvmeter när man ska svänga i en rondell. Å andra sidan känner man verkligen att man lever när man kör Edwin...
===
===
- adrian_vg
- Kontakt:
Svartviffern ställd bredvid grönviffern på altanen, kapellad och låst för vintern. Otvättad och med halv tank dessutom. Orkade bara inte se den stå bredvid Edwin som en ständig påminnelse om varmare dagar... 

===
===
adrian_vg skrev:Svartviffern ställd bredvid grönviffern på altanen, kapellad och låst för vintern. Otvättad och med halv tank dessutom. Orkade bara inte se den stå bredvid Edwin som en ständig påminnelse om varmare dagar...

Som tur är har du ju Edwin som ger dig lite körning och vi andra har oxå tur att du gör det för det blir alltid intressant läsning om vinterns alla äventyr

- adrian_vg
- Kontakt:
Tack, ska försöka att inte göra er besvikna.Jimmy.S skrev:Som tur är har du ju Edwin som ger dig lite körning och vi andra har oxå tur att du gör det för det blir alltid intressant läsning om vinterns alla äventyr![]()

Vi kan börja redan nu. Häromdan slant jag på kicken och knäckte till bäckenet lite grann. Resultatet av det är jag vaggar fram som anka i korridorerna på jobbet och har en molande värk i höftområdet.
Det blir dock bättre - jag har ett foglossningsbälte om höfterna för att stabilisera saker och ting.
Foglossning är alltså det gravida kvinnor brukar få ibland när de ska till att föda...

===
===
Gördel är tydligen pinsamt för män, korsett ännu värre .... men erkänna användandet av foglossningsbälte måste vara moderna mannens ultimata erkännande av manlighet.adrian_vg skrev: jag har ett foglossningsbälte om höfterna för att stabilisera saker och ting.

/För. Virrad
Viffer RC46, 99:a StreetFIghter edition
Viffer SC63, 12:à brungråmetallic R.I.P.
Viffer RC46, 98:a Röd *såld*
Viffer RC36, 92:a Röd [ /color]*såld*
Viffer RC36, 92:a Granitblå R.I.P.
VFR MEET 12-14 augusti 2022
Viffer SC63, 12:à brungråmetallic R.I.P.
Viffer RC46, 98:a Röd *såld*
Viffer RC36, 92:a Röd [ /color]*såld*
Viffer RC36, 92:a Granitblå R.I.P.
VFR MEET 12-14 augusti 2022
Mister skrev:Gördel är tydligen pinsamt för män, korsett ännu värre .... men erkänna användandet av foglossningsbälte måste vara moderna mannens ultimata erkännande av manlighet.adrian_vg skrev: jag har ett foglossningsbälte om höfterna för att stabilisera saker och ting.![]()
/För. Virrad

VFR.800.-00
RÖD
SÅKLART
RÖD
SÅKLART
Fransson skrev:Mister skrev:Gördel är tydligen pinsamt för män, korsett ännu värre .... men erkänna användandet av foglossningsbälte måste vara moderna mannens ultimata erkännande av manlighet.adrian_vg skrev: jag har ett foglossningsbälte om höfterna för att stabilisera saker och ting.![]()
/För. Virrad

- adrian_vg
- Kontakt:
Tack.Mister skrev:Gördel är tydligen pinsamt för män, korsett ännu värre .... men erkänna användandet av foglossningsbälte måste vara moderna mannens ultimata erkännande av manlighet.![]()
/För. Virrad

Inte lika pinsamt som det skulle ha kunnat vara, då foglossningen uppkom i samband med den manligaste av aktiviteter - att kicka igång en 600cc enstånka en vintermorgon för att köra till jobbet. Hur manligt är inte det?

===
===
Manligt och manligt? lite korkat kanske, med åtanke att det finns hojar med elstart. Så slipper man få knata omkring med ett foglossningsbälte bara för att "vara manlig"..adrian_vg skrev:Tack.Mister skrev:Gördel är tydligen pinsamt för män, korsett ännu värre .... men erkänna användandet av foglossningsbälte måste vara moderna mannens ultimata erkännande av manlighet.![]()
/För. Virrad
Inte lika pinsamt som det skulle ha kunnat vara, då foglossningen uppkom i samband med den manligaste av aktiviteter - att kicka igång en 600cc enstånka en vintermorgon för att köra till jobbet. Hur manligt är inte det?

- adrian_vg
- Kontakt:
För de pengarna jag hade tillgängligt och råd med, kunde jag bara få en råttig, elak och läckande XL600R utan elstart. Dessutom funkar inte elstart så bra för vinterbruk, då jag inte har något garage, om man inte vill kalla den utskjutande biten av taket på huset, samt stuprören för "carport"...blacken skrev:Manligt och manligt? lite korkat kanske, med åtanke att det finns hojar med elstart. Så slipper man få knata omkring med ett foglossningsbälte bara för att "vara manlig"..

Tro inte att jag inte ständigt kollar på off-roadsektionerna på Blocket samt tester av mindre och billiga nya och beggade offroadare med elstart!
Nätstrumpor fyller ingen funktion. Och TG... Jag har inga ord åt dig.blacken skrev:Jo kanske det, men foglossningsbälte? När det finns nätstrumpor och dylikt..

===
===