Köpte kåpor, framskärm och akter i jättebra skick av Donner, tack-tack!
Begagnad strålkastare från Solle Racing.
Idag kom en kartong från Wemoto: bakljus, speglar mm
Ringde Länsförsäkringar och nu rullar det in 28 000 på kontot

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Den nya lilla typen?apex skrev:T.o.m. ny regskylt beställdes!
Härligt! Kanske dags för en Östgötatur igen då? Jag är ju tillbaka i trakterna...apex skrev:Nu börjar min gamla VFR sakta resa sig ur askan...![]()
Tåby, ligger ungefär mitt emellan Norrköping och Söderköping. Har en massa hojvägar att utforska nu, senast jag bodde i de här krokarna hade jag bara bil.apex skrev:@ Tersan Kul, bor du i Östergötland igen? Var?
Jaha, bara att åka från Linköping till Söderköping innebär ju färd på trevliga vägar. Jobbar i Norrköping nu.tersan skrev:Tåby, ligger ungefär mitt emellan Norrköping och Söderköping. Har en massa hojvägar att utforska nu, senast jag bodde i de här krokarna hade jag bara bil.apex skrev:@ Tersan Kul, bor du i Östergötland igen? Var?
Har du krockat? Eller ser du in i framtiden?adrian_vg skrev:Endera dagen måste jag också fixa all den trasiga plasten och avbrutna fästöron...
Närå, den svarta kraschkåpan och stänkan fick sig ju en kyss för nåt år sen, och den är inte lagad än. Nu håller den andra delen av den svarta kåpan att tappa mer än ett öra. Kinakvalitet...apex skrev:Har du krockat? Eller ser du in i framtiden?adrian_vg skrev:Endera dagen måste jag också fixa all den trasiga plasten och avbrutna fästöron...![]()
Kanske om man har ett garage. Jag är ganska beroende av både väder och ljus när det ska mekan.apex skrev:Motorcyklar är trevliga att meka med. Allt sitter ytligt och på bekväm höjd, fastsatt med 2-3 skruvar!