Blev en MRA Vario Touring ruta och vart kommer den från???
E-bay så klart.
Om någon annan är sugen så:
http://viewitem.eim.ebay.se/MRA-VarioTo ... 06122/item
Scrolla ner en bit för första bilden är inte rätt.
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Hur gick det där till??Maciver skrev:Jäkla skit.
Monterade min nya ruta och fick hitta ett nytt ställe för GPS´en. Tänkte sätta den på bulten som klämmer sturhuvudet på vänster sida. Skruvar ut bulten och tycker det är lite "för" trögt.Jaja, tar och sätter dit fästet och skruvar i skruven.
Va i hela helskotta, nu var det ordentligt trögt.Tar ut bulten och de sista 7 - 10 mm gängorna är fulla av aluminium. Hel**te också, gängorna i styrhuvudet är gångna.
Får väll skuva av det och lämna in och få i insattsgängor i.
Jaja, bara att bita i det sura äpplet, för i dag var det gott väder här i Eslöv men jag är lite osäker om det skulle vara en god idé att köra med detta.
Jaha, då var styrhuvudet avmonterat.Maciver skrev:Jäkla skit.
Monterade min nya ruta och fick hitta ett nytt ställe för GPS´en. Tänkte sätta den på bulten som klämmer sturhuvudet på vänster sida. Skruvar ut bulten och tycker det är lite "för" trögt.Jaja, tar och sätter dit fästet och skruvar i skruven.
Va i hela helskotta, nu var det ordentligt trögt.Tar ut bulten och de sista 7 - 10 mm gängorna är fulla av aluminium. Hel**te också, gängorna i styrhuvudet är gångna.
Får väll skuva av det och lämna in och få i insattsgängor i.
Jaja, bara att bita i det sura äpplet, för i dag var det gott väder här i Eslöv men jag är lite osäker om det skulle vara en god idé att köra med detta.
Tja flera +grader idag juMaciver skrev:Så, då var hojen hel igen, och varmkörd.
Vad jag längtar till första turen nu för att prova nya rutan.
Jo, men styrhalvan var inte på plats förren vid 19 och jag var barnvaktDonner skrev:Tja flera +grader idag juMaciver skrev:Så, då var hojen hel igen, och varmkörd.
Vad jag längtar till första turen nu för att prova nya rutan.
Svensk importörneophreak skrev:hejsan. ny på forumet och tänte fråga om någon vet någon som vet en återförsäljare till TBR avgas.
lyssnade på ett klipp och föll för ljudet.
hojjen är en VFR 800 -06
finns det även något typ av mappning?¨m.m all hjälp uppskattat
skicka pm eller mail.
tacksam för snabba svar