Är det sånt du lär ut?adrian_vg skrev:Det är kul att vara SMC-instruktör, om än bara aspirant än så länge.
http://www.youtube.com/watch?v=on_eJR8s ... r_embedded

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Är det sånt du lär ut?adrian_vg skrev:Det är kul att vara SMC-instruktör, om än bara aspirant än så länge.
(SMC-)Policien är inga burnouter, wheelies edyl och heller inga flottyrmunkar på grusparkeringen. Alla hjul ska alltid vara på marken.
SMC verkar tråkiga..adrian_vg skrev:(SMC-)Policien är inga burnouter, wheelies edyl och heller inga flottyrmunkar på grusparkeringen. Alla hjul ska alltid vara på marken.
Igår just, var det Yamaha Custom Club och Handelsbankens MCK som hade en Knix/avrostningsdag på Rörken. Det var inga wheelies där inte, men nästan stoppies för en kille från HMCK och hans framsingelskivade Aprila-skoter... J@drar vad man kan bromsa med en sån! Nästan så han körde åttor runt customhojarna på banan sen!![]()
Lärde gentlemännen på sina customhojar hur man hänger ut med överkroppen, eftersom det var lite mycket fotplatteskrap ett tag där...![]()
Kul var det iaf.
Kör en knixkurs nån gång så får du se!blacken skrev:SMC verkar tråkiga..
Antagligen inte. Botten på väskan, ytterlagret, verkar suga åt sig en del väta; känns som neopren edyl. Men det skyddade läget bakom kåpan och plasten som håller väskformen verkar ju tjockt och så. Håller kanske för mindre regnskurar trots allt. Ska ju regna imorgon. Får prova den då.Göingen skrev:Regntät?
Låter skumt. Magnetiska fält ska väl inte påverka SD-minnen odyl? Men det är ingen fara; har mobil och plånbok i midjeväskan.HondaHasse skrev:Lägg inte mobilen i väskan. Min mobil dog när jag hade den i en liknande väska. Reparatören påstod att magneterna raderade minnet i den. Vet inte om det stämmer men dog gjorde den.
Men alla borde ju veta att V4 är bäst juh!Göingen skrev:Det handlar om smak, musiksmak. Alla har sina favoriter.Varför inte fler har insett V4:ornas ljud-lycka, kommer jag aldrig att förstå...
Jag har nu Sonax Nano fälgvax på hjulen, smutsen bara "ramlar" bort.adrian_vg skrev: Nu är viffern tvättad också, dito den vita bakfälgen
Tack för tipset! Ska kolla det, efter löningen. Lite för mycket månad kvar i slutet av pengarna... Tur man har en bensinbuffert på volvokortet.Tommy Gsson skrev:Jag har nu Sonax Nano fälgvax på hjulen, smutsen bara "ramlar" bort.
T.