Snyggade till bakdelen lite, smörjt upp kontakter på styret o tvättat lite...
Blir nog att beställa vita blinkers fram, alu kopplingshandtag, nya styrändar o lite annat små gott oxå...
Vad tror ni om röda detaljer ?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Snyggt jobbat så långt!LinusE skrev: Snyggade till bakdelen lite, smörjt upp kontakter på styret o tvättat lite...
Blir nog att beställa vita blinkers fram, alu kopplingshandtag, nya styrändar o lite annat små gott oxå...
Vad tror ni om röda detaljer ?
Finns de ? För de låter rätt snyggt....adrian_vg skrev:Vita blinkers bak också?
finns Vita resp mörka LEDbakljus på Whitelights iafLinusE skrev:Finns de ? För de låter rätt snyggt....adrian_vg skrev:Vita blinkers bak också?
Finns billigare än från White lights. Kolla med bikersneed.se. det var där jag skaffade mina.LinusE skrev:Aha, såg snyggt ut men blir nog senare, något dyra![]()
Grepp, handtag, ändar och ett slipon e de som ska prioriteras först.
Och kanske höra på VFR träffen?adrian_vg skrev:Vi vill se bilderna sen i Mitt slipon-tråden.
HondaHasse kan nog beskriva årets program bättre, men tidigare år har det varit väldigt mycket åkande på dagen... sedan avslutas det på kvällen med mat och mcsnack tills man tröttnar och kryper till kojs alternativt åker hem. Vill man så kommer man och snackar hoj redan kvällen innan.LinusE skrev:Säkert kanon trevlig träff men gillar enklare träffar med lite körning,
Bara sitta o kolla på varandra e inte mingrej![]()
Eller har jag missuppfattat ?
Ja, det blir en kortare runda på fredag em och en längre runda på lördagen, vi kör kl 10 och är tillbaka ca 18-19 tiden. Blir ju några stopp på vägen på olika ställen med mat och kaffe som ingår i träffavgiften. Du naturligtvis är välkommen att bara besöka oss på lördagen och följa med på rundan om det passar bättre.LinusE skrev:Säkert kanon trevlig träff men gillar enklare träffar med lite körning,
Bara sitta o kolla på varandra e inte mingrej![]()
Eller har jag missuppfattat ?