Rydh skrev:
Fy fan vad jag suger på el! Hahahahahaaaaa!
Vad nu då?? Brann kabelstammen?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Nädå, men när jag började surfa runt lite så insåg jag att det kanske inte var så lätt att ta ström via baklanpan som jag trott. Tänkte att det bara var en kabelsko som skulle fästas på något ställe eller att kabeln från oilern kunde klämmas i befintlig kontakt. Som jag förstår det nu så måste jag använda en strömtjuv vilket ser lite beige ut eller skarva på kabeln vilket jag inte är kapabel till (minns att min begränsning till ikea-kontakter ). Får bli att skaffa hjälp.
Skarvningen för Power Commandern ser, i ljuset av min nyvunna kunskap, ut att vara besvärande illa utförd...
Det är inte alls som Tersan säger, strömtjuvar är helt ok. Go for it!
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Börjar så smått bli fullkittad igen.
I samband med att jag sålde XT:n våren 11 så trodde jag att det var sluthojat på ett slag (silly me). Sålde därför av min personliga utrustning. Ryggskydd, handskar och stövlar försvann till kompispriser och stället blev kvar bara pga dåligt med intressenter. Var på väg att dumpa det ordentligt när nyköpet kom... Handskarna köpte jag tillbaka och nu har jag hittat ett par stövlar på Blocket. Bara ryggskydd kvar, fan vad jag ställer till det var det svårt att tro att det skulle bli hoj igen?? Jaja, nu är jag snart ATGATT igen och kanske går jag t.o.m någon hundring plus.
Rydh skrev:Nu är det bara ett ryggskydd som saknas så kan vi släppa loss våren.
Du kan få mitt gamla ryggskydd... jag har ju köpt ett nytt. Dock har jag ingen lust att skicka det, men PMa om du är intresserad så kanske vi kan lösa transport på nåt sätt.
Nu är det bara ett ryggskydd som saknas så kan vi släppa loss våren. Ska vi säga början av april??
Ser fräscha ut. Var de nya??
===
Nej det är dom inte, men i bra skick som du säger.
Svårt att köpa stövlar på distans, de är ju alltid så små i storlekarna. Har 43-44 i vanliga skor. Hade ett par Alpinestars tidigare i s 44 men de sålde jag. De här är 46... Lite stora men 45 var för små.
Rydh skrev:Sådärja, då var pimpningen igång för säsongen. Iofs i form av originaltillbehör men vafan
Vart går den nedre biten?
===