arvikathomas skrev:Oj! Kan ana din besvikelse när du öppnade det paketet! Hur var norgeturen?
man blev lite besviken men blev glad åt det snabba gensvaret av försäljaren och att det inte var några bekymmer att byta ut den bara vänta 1-2v till den nya o förhoppningsvist hela kommer
norgeturen var fin.
knappa veckan (typ) efter jag mailade med Zietech (är ingen dålig kritik mot dem så då vågar jag nämna dem) Så kom min nya ljuddämpare i samma originallåda som förra fast nu inpackad i rejäl bubbelplast i en större låda som är till för gräsklippare. Stort plus o tacksamhet till Säljarna
Nu är det bara att ta kontakt med posten o se vad de har att säga... har skadenummer etc så får se.
inte mkt på g här. pysslar med huset lite innan vintern samt jobbar och står i, (vill ha in lite pengar till jul)
samt letar efter en nyare dieselkombi modell fabia 05- typ.
Seth skrev:Original pakethållare till en 750 årsmodell 90-93 köpt o monterad så nu byter man ut givihållaren
Sitter den på handtagshållarnas fästen under sadeln?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Vilket ljud! Gillar att det är mycket basåtergivning på kameran, eftersom V4:ans härliga djupa toner ofta annars försvinner när man spelar in.
låter gött IRL med
Ps klarat av min 1a vecka på nattskiftet.
var ett tag sen man jobbade natt senast. gött med 4' mer i månaden o får jag vara kvar så jobbar jag nog sålänge jag orkar
Nattjobb sliter ju, men jobbar du bara natt? Tycker det är dygnsvändningarna som är jobbiga, när man jobbat natt och sen ska gå upp sju morgonen efter för att få barnen till skolan.....Men obtillägget är ju välkommet
arvikathomas skrev:Nattjobb sliter ju, men jobbar du bara natt? Tycker det är dygnsvändningarna som är jobbiga, när man jobbat natt och sen ska gå upp sju morgonen efter för att få barnen till skolan.....Men obtillägget är ju välkommet
Ständig natt. o tur nog har man inte familj nog att behöva arbeta för mkt hemma
Jag tex jobbar ständig natt mellan 00-07, får nöjet och äta frukost med mina flickor varje dag. Ja det blir lite meck när det är helg men tycker att det är helt OK.
Det jag tycker är jobbigaste är när chefen alt prodtek sätter en på utbildnigar på en tisdag eller onsdag då blir det hackigt, men man jobbar ändå så mycket ÖT som man kan ta kompledigt lite då och då så man får sammanhängande "vila".
Har jobbat natt sedan 1999 alltså sen förra seklet
Jag tex jobbar ständig natt mellan 00-07, får nöjet och äta frukost med mina flickor varje dag. Ja det blir lite meck när det är helg men tycker att det är helt OK.
Det jag tycker är jobbigaste är när chefen alt prodtek sätter en på utbildnigar på en tisdag eller onsdag då blir det hackigt, men man jobbar ändå så mycket ÖT som man kan ta kompledigt lite då och då så man får sammanhängande "vila".
/Råttis
ok.
jag jobbar iaf 22-06 sön-fred. vi på natten jobbar även 2h mer än 2 skiftarna/vecka
/Råttis
ok.
jag jobbar iaf 22-06 sön-fred. vi på natten jobbar även 2h mer än 2 skiftarna/vecka
Vi jobbar 4h mindre per vecka än dom andra samt vi 1h ÖT varje vecka och tjänar mer än dom andra.....