Näää, bara färgblind..Hmmm... Har både en grön och en kamouflerad blå VFR. Är man speciellt smakfull då? ;*)

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Näää, bara färgblind..Hmmm... Har både en grön och en kamouflerad blå VFR. Är man speciellt smakfull då? ;*)
Ouch... 8*)blacken skrev:Näää, bara färgblind..Hmmm... Har både en grön och en kamouflerad blå VFR. Är man speciellt smakfull då? ;*)![]()
![]()
http://www.blocket.se/uppsala/Honda_VFR ... ?ca=10&w=3landin86 skrev:Hahanaturligtvis känns det inte som jag skulle sälja min, och köpa nytt efter att ha haft den sen i fredags! Det finns ju en anledning till att jag väntat på en blå
Tänkte bara det kunde vara lite skoj att höra svaret på om jag skulle sälja och köpa något annat, och vad isf
![]()
Tyvärr har jag inte sett den gröna live, men på bilder ser den fin ut också!
Det är ju lite skoj med lite ovanliga färger och grejer, och den gröna har det inte kommit in på blocket sen jag började leta i november efter en VFR! så den kan ju klassas som lite ovanlig! (men skulle gärna se en)
Haha... Jag kom faktiskt på den precis när jag skickat.... Men det är en!adrian_vg skrev:http://www.blocket.se/uppsala/Honda_VFR ... ?ca=10&w=3landin86 skrev:Hahanaturligtvis känns det inte som jag skulle sälja min, och köpa nytt efter att ha haft den sen i fredags! Det finns ju en anledning till att jag väntat på en blå
Tänkte bara det kunde vara lite skoj att höra svaret på om jag skulle sälja och köpa något annat, och vad isf
![]()
Tyvärr har jag inte sett den gröna live, men på bilder ser den fin ut också!
Det är ju lite skoj med lite ovanliga färger och grejer, och den gröna har det inte kommit in på blocket sen jag började leta i november efter en VFR! så den kan ju klassas som lite ovanlig! (men skulle gärna se en)
;*)
Mjaaa, Citronblå är välan minst vanlig på vfr:n har jag för mig?tersan skrev:Om du kommer till VFR-träffen i sommar (du bor ju nästgårds...) så lär du få se viffrar i alla möjliga färger. Mest ovanliga brukar grön, gul och blå vara...
Hehe, ja det lär vara ovanligtblacken skrev:Mjaaa, Citronblå är välan minst vanlig på vfr:n har jag för mig?tersan skrev:Om du kommer till VFR-träffen i sommar (du bor ju nästgårds...) så lär du få se viffrar i alla möjliga färger. Mest ovanliga brukar grön, gul och blå vara...
Jag är inte färgblind.
Tackar tackar! Nu kan jag ju inte riktigt ta åt mig äran för bilderna, även om jag skulle viljaDonner skrev:Välkommen, fina bilder.
Mvh Jocke