Jaha då var det dags att sätta ihop idag...blacken skrev:ursäkta att jag garvar lite diskret, men kan så sååå identifiera mig själv i det hela. Skönt att man vet om att man inte är ensam i "Morgans djungel" utan karta och kompass
..
Polarn ringer och säger "kom ner i garaget, jag håller på att fixa gaffeln på hojen åså kan vi ha cellis".
Ok ner och packar upp det första H4 kontaktstycket som verkar ha klart grövre kabel än den gamla... Men... Jodå, det var tjockare isolering på den men var är kopparn? Några futtiga trådar som ska driva 100W? Skulle inte tro det! Bryter, tillbaka till Autoherba och byter mot ett riktigt Hella kontaktstycke som kostar mer än fyra gånger så mycket (75:- istället för 16:- men tyvärr hade dom bara ett hemma) och passade samtidigt på att köpa riktig 2,5 kvadratskabel. Nu

Tillbaka, då var det dags för lite matt och sen försöka hjälpa polarna med upponergaffeln som inte var att leka med på hans Sukiaki GSXR1100 -91. Icke sa Nicke, fick gå upp till mig och leta rätt på en PDF service manual på nätet som jag skrev ut kapitlet om gaffel ur (6 sidor). Blablabla åså vart det sent, åså la vi ner för dagen, åså vart det nästan inget gjort idag heller = Nya friska tag imorgon

PS/ De två senaste gångerna har det stått en RC45:a nära Autoherba och i samma huskomplex. Någon här? Dom är ju inte sådär jättevanliga oich jag börjar misstänka att det är någon som jobbar där nånstans. Ska kolla lite närmare nästa gång jag är där. /DS