Jösses... Blankt!Jimmy.S skrev:jaha, idag har man varit duktig och tvättat och polerat min pendelmaskin
Blev faktiskt rätt gött

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Jösses... Blankt!Jimmy.S skrev:jaha, idag har man varit duktig och tvättat och polerat min pendelmaskin
Blev faktiskt rätt gött
Beklagar, men ibland är det nödvändigt.Jimmy.S skrev:Jaha, då var min korta tid med viffern slut, bytte bort henne mot en glidare idag. Saknar bettan redan
Ser bra ut. Dålig karma på din sida kanske?Akademikern skrev:Va e galet med quoteknappen? Blev likadant igår? Eller gör jag fel?
Tackar men tyvärr så är det ju så ibland, men det är väl bara att åka ut och cruisa i 70 nu, fast det är klart över det kanske det blir riktigt kul då dom är värdelösa som akademikern sa, tänk dig fullt skinnställ med racepuck på ryggen och knäskrap i 100adrian_vg skrev:Beklagar, men ibland är det nödvändigt.Jimmy.S skrev:Jaha, då var min korta tid med viffern slut, bytte bort henne mot en glidare idag. Saknar bettan redan
Glöm inte hänga ut med överkroppen bara. Du anar inte hur coolt det ser ut när man hänger ut med överkroppen på en fiskebåt. Det visar att man vet vad det handlar om. Proffsigt alltså.Jimmy.S skrev:Tackar men tyvärr så är det ju så ibland, men det är väl bara att åka ut och cruisa i 70 nu, fast det är klart över det kanske det blir riktigt kul då dom är värdelösa som akademikern sa, tänk dig fullt skinnställ med racepuck på ryggen och knäskrap i 100![]()
![]()
Om den är! Sämre bågar på bana man ha...Jimmy.S skrev:men vem vet, om jag springer på en kasse pengar runt kvarteret så kanske jag inhandlar en grön viffer för småbus på bana, har hör att den är inställd o klar för det
Var det din egen ex-VFR du sprang på hos Mascot?Jimmy.S skrev:Idag var jag på mascot en sväng och kikade på lite delar till mitt raggaråk.... och där nere i hallen stod en svart skönhet nuHonda vfr, nylackad högerspegel (var ju lite repad innan) och allmänt välputsad, t.o.m ventiljustering har dom precis utfört, och vad är då priset? samma som jag fick för den i inbyte, undrar hur dom tjänar pengar där egentligen?
![]()
Men men det är ju inte mitt bekymmer var bara tvungen att provsitta och drömma mig bort en stund på den härliga maskinen
japp, min egna ex ögonsten blev nästan liteadrian_vg skrev:Var det din egen ex-VFR du sprang på hos Mascot?Jimmy.S skrev:Idag var jag på mascot en sväng och kikade på lite delar till mitt raggaråk.... och där nere i hallen stod en svart skönhet nuHonda vfr, nylackad högerspegel (var ju lite repad innan) och allmänt välputsad, t.o.m ventiljustering har dom precis utfört, och vad är då priset? samma som jag fick för den i inbyte, undrar hur dom tjänar pengar där egentligen?
![]()
Men men det är ju inte mitt bekymmer var bara tvungen att provsitta och drömma mig bort en stund på den härliga maskinen