ska dock tilläggas att det inte bara var mitten som var slut....

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
1500miladrian_vg skrev:Ursäkta, men hur fan kör du??Tegfors skrev:Jepp, knappt 900 tom... Sen var det sopslut....
Hurså?![]()
Uppåt 1500mil är vad jag har hört Z6:an ska klara av. Burnar du mycket? Bankörning? Taskigt lufttryck?
Skulle jag också villja vetaMister skrev:1500miladrian_vg skrev:Ursäkta, men hur fan kör du??Tegfors skrev:Jepp, knappt 900 tom... Sen var det sopslut....
Hurså?![]()
Uppåt 1500mil är vad jag har hört Z6:an ska klara av. Burnar du mycket? Bankörning? Taskigt lufttryck?
på z6:or, hur lyckas man med det?
Jag vet inte, det är vad jag har hört att de ska klara ungefär. Jag bytte mitt förra hösten, och ser efter ca 400-500mil fortfarande nytt ut. Nå, nästan iaf...Mister skrev:1500milpå z6:or, hur lyckas man med det?
Jag har snö upp till överst på nedre gaffelbenen på viffern där den står...TG skrev:Premiärtur 2010
Ta med snökedjorna i en ryggsäck!TG skrev:Inte jag
Blev dock inte så lång tur men ca 3 mil blev det iaf
Få se om helgen bjuder på några fler plusgrader... mätaren pendlade mellan -1 o +1.....
Var det inte skönt att få lufta trafikkommunikations fingret också?TG skrev:Idag var det (riktig) premiär...
Blev 25 mil i dag på förmiddagen...
Min bil la av för ett par veckor sedan så hojpendlandet blev lite lätt tidigarelagt (stackars mig...)
Resan gick på det stora hela väldigt bra...
Det var stundtals kallt som f#¤ken tempmätaren pendlade mellan 4 grader när jag startade till ned mot 0 lagom när jag passerade markaryd... sen steg det till 5 igen lagom framme i Eksjö..
Sen fick jag visa fingret för en idiot till bilist i Sävsjö.....
Kändes iaf väldigt bra att lufta V4:an ordentligt![]()
![]()
Ok, var är bilderna?TG skrev:Det allerådande språket
Idag så har viffern fått ny olja och nytt filter
Var hemma hos Iotek o "shoppade" lite, han hade kvar ett filter samt enkelcuts + dessutom blå styrändar och div bultar, både för kåpan samt för tanklocket![]()
Som Iotek själv beskrev det;
"Blue racing edition"