Ja du det var en trevlig tur Alfred. Gillade kawan gtr1400 bäst ändå men jag har inte så mycket pengar över så man blir väl kvar med 800:an ett tag till )
Sent from my iPhone using Tapatalk.
Olle
VFR 800 -11 VINRÖD
I hate strip clubs.. I can't touch her, she can't touch me, I can't touch myself, and i have to give her all my cash.. It just reminds me of the wife.....
Gött Alfred att du fick sålt den, särskilt efter förra skambudet
Sent from my iPhone using Tapatalk.
Olle
VFR 800 -11 VINRÖD
I hate strip clubs.. I can't touch her, she can't touch me, I can't touch myself, and i have to give her all my cash.. It just reminds me of the wife.....
Batteriet kanske slut med. laddade det över nat o 6 sek på startmotorn så var det slut.
Regulatorn blev visst skickad den 6e men har inte fått den än. Tur det snart e helg då
Seth skrev:Batteriet kanske slut med. laddade det över nat o 6 sek på startmotorn så var det slut.
Regulatorn blev visst skickad den 6e men har inte fått den än. Tur det snart e helg då
Jag blev klart impad över leveransen av mitt regulatorkit, beställde fre 6:e på kvällen och fick det ons 11:e
från USA. Landade på 845:-.
T.
Seth skrev:Batteriet kanske slut med. laddade det över nat o 6 sek på startmotorn så var det slut.
Jag blev klart impad över leveransen av mitt regulatorkit, beställde fre 6:e på kvällen och fick det ons 11:e
från USA. Landade på 845:-.
T.
ok beställde ju mitt i torsdags. fick det idag tackolov
Bara skaffa nytt batteri imorn så man kan inspektera nua regulatorn.
Körning på Bana på kinnekulle Ring på söndag. Helpirrig
Sen har jag några små drömmar och dilemmor.
Vill utrusta min hoj lite mera men har blivit småsugen på 800or efter att ha sett en viss movistar replika o en repsolreplika.
Detta i samband att jag vill lägga undan till handpenning för hus så blir man mera sugen
Seth skrev:Vill utrusta min hoj lite mera men har blivit småsugen på 800or efter att ha sett en viss movistar replika o en repsolreplika.
Detta i samband att jag vill lägga undan till handpenning för hus så blir man mera sugen
Kanske bättre att gråta efter en viffer med tak över huvudet, än att gråta bredvid viffern i regnet? ;*)
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Seth skrev:Vill utrusta min hoj lite mera men har blivit småsugen på 800or efter att ha sett en viss movistar replika o en repsolreplika.
Kanske bättre att gråta efter en viffer med tak över huvudet, än att gråta bredvid viffern i regnet? ;*)
Nääääääää , min fru och jag hade en liten diskussion ang vad som skulle säljas först om man blev av med jobbet eller fick ekonomiska bekymmer och viffern står inte som nr 1 på den listan
Nääääääää , min fru och jag hade en liten diskussion ang vad som skulle säljas först om man blev av med jobbet eller fick ekonomiska bekymmer och viffern står inte som nr 1 på den listan