adrian_vg skrev:Grönvifferägaren klarade just uppkörningen verkar det som.
Då får du invitera henne till VFR-träffen, så hon fär träffa lite trevligt folk också.
Vilken av dem? Pågår så många vifferträffar att det börjar bli svårt att hålla reda på dem.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Du är också välkommen, du blir nog inte den enda med KTM.
Tack. Ska meddela.
Är lite orolig för nacken under så lång färd. Får se hur jag gör.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Heh. Tanken blir nog tommare än vad nacken hinner göra ont...
===
adrian_vg skrev:Och så tutan. Den låter som en strypt kyckling.
Ljudfil, tack!
Drar mig till minnes en VW 1303 jag hade för hur många år sen som helst, vars tuta lät exakt som RoadRunner-fågeln. Jag åkte runt och tutade bara för att det lät så ballt med miip-miip!
Men är det inte lite märkligt egentligen att hojtutor ofta är så ynkliga? Jag vet inte hur många gånger jag råkat ut för nåt och vill dra till med en ilsken tutning, och så är allt som hörs ett litet hest pip. Det får inte riktigt den sovande bilisten att vakna till, om man säger så.
vet inte om det är helt korrekt "PC" idag, men då det begav sig (70 talet ) så fick en kraftig spark i bildörren önskat resultat för att påkalla förarens uppmärksamhet om aktuell belägenhet. Fast det får man välan inte göra längre misstänker jag
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02
Har varit rakad om skallen och kinderna länge (nåja, trimmad iaf).
Min förra avatar var från en VFR, en mc jag inte längre äger. Och kåtteavatarer är något frånstötande på ett sånt här märkesforum (om man inte är av inställningen att det alltid retar någon ).
Kens flin speglar min egen sinnesstämning allt som oftast.
===
Tyrannosaurus, skulle du ha föredragit att jag använde en Barbie-avatar?
===
adrian_vg skrev:Tyrannosaurus, skulle du ha föredragit att jag använde en Barbie-avatar?
Hade väl varit mer porrigt iaf
Porrigt... Jisses, du behöver lite mer damsällskap tror jag. Låt ödlan stå i garaget ett tag och ägna dig åt, du vet vad.
===