Seth skrev:då kommer den bara ut för att byta garage
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Fanns de som 80cc också? De enda RD jag såg då, var de på 125cc.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Seth skrev:jamen tyskimport. kollade sj flera gånger på cc beteckningen.
Erkänner att det var ist för en trimmad moppe men det var en annan ålder å en annan IQ.
Vattenkyld också. Hur coolt som helst, du måste ha varit kung på skolgården. ;*)
===
Seth skrev:jamen tyskimport. kollade sj flera gånger på cc beteckningen.
Erkänner att det var ist för en trimmad moppe men det var en annan ålder å en annan IQ.
Vattenkyld också. Hur coolt som helst, du måste ha varit kung på skolgården. ;*)
Vart ute idag med. tur på sisådär 12 mil eller nåt sånt. blev positivt överraskad av att den fortf var vit efter turen.
Samt använde det nya stället och en rolig sak med det är att flärpen till dragkedjan. Den e kvar
Seth skrev:Vart ute idag med. tur på sisådär 12 mil eller nåt sånt. blev positivt överraskad av att den fortf var vit efter turen.
Samt använde det nya stället och en rolig sak med det är att flärpen till dragkedjan. Den e kvar
Liiiiite avis blir man ju, känns rätt avlägset i de djupa värmlandsskogarna.....
arvikathomas skrev:En sån suzuki började jag övningsköra på, precis som en moped
mm. på flera sätt än 1 tur och oturligt[/quote
Mer lättkörd mc för en nybörjare är nog svårt att finna, men det är väl inget man kör runt på speciellt länge efter man fått kortet. Jag köpte en gammal gsx750L när jag fått lappen, körde den i 3 säsonger innan jag bytte igen...Sen blev det Honda
arvikathomas skrev:En sån suzuki började jag övningsköra på, precis som en moped
mm. på flera sätt än 1 tur och oturligt[/quote
Mer lättkörd mc för en nybörjare är nog svårt att finna, men det är väl inget man kör runt på speciellt länge efter man fått kortet. Jag köpte en gammal gsx750L när jag fått lappen, körde den i 3 säsonger innan jag bytte igen...Sen blev det Honda
stämmer bra med lättkörlig men man tröttnar efter ett tag.