Tog körkort och började köra -90, har inte gjort uppehåll förrän nu. Hur som hellst, riktigt sugen på att köra igen nu.adrian_vg skrev:Att göra pauser är nog något vi alla vi gjort. Rules of life osv.

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Tog körkort och började köra -90, har inte gjort uppehåll förrän nu. Hur som hellst, riktigt sugen på att köra igen nu.adrian_vg skrev:Att göra pauser är nog något vi alla vi gjort. Rules of life osv.
Näe! Jag har aldrig tagit några pauser sen jag började köra -76adrian_vg skrev:Att göra pauser är nog något vi alla vi gjort. Rules of life osv.
Jo, nog är jag också sugen, alltid, men, men...M@rtini skrev:Tog körkort och började köra -90, har inte gjort uppehåll förrän nu. Hur som hellst, riktigt sugen på att köra igen nu.
Ny update. Mätarställning 2257,5 mil.M@rtini skrev:Länge sen man skrev något här, fast har ju inte varit så aktiv vad gäller hojen och körning sista tiden. Lät hojen stå avställd, och körde inget på hela förra säsongen. Kände inte riktigt suget att köra, och gjorde annat i stället. Nu är suget tillbaka, har bokat 2400 milaservice med ventilkoll och beställt nya däck (Road 5) också. Ska även få bytat kardanen som det är garantiåterkallelse på. När det här är gjort är allt klart till våren, bara att besiktiga och ställa på.
Letade också efter, men hittade inte Göingens tråd för att skriva en gratulation till honom med.Tommy Gsson skrev:Grattis till Göingen också som inte har någon egen tråd
Inte heller så farligt, men det är ju lite skillnad på hoj.lappen skrev:1628:- för min 92:a....
Skickat från min SM-G965F via Tapatalk
Japp så är detM@rtini skrev:Inte heller så farligt, men det är ju lite skillnad på hoj.lappen skrev:1628:- för min 92:a....
Skickat från min SM-G965F via Tapatalk
Tack så mycket, och grattis till dig med.Göingen skrev:Grattis på födelsedagen från en som också fyller år, fast jag har gjort det några fler gånger bara...