Övningsköraren tyckte det var blingigt och varför gjorde jag det när han ändå kommer att välta snart igen, dvs tills jag visade honom att greppen var fällbara. Sen blev det stående ovationer för att det var så bra känsla i greppen.

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Håller med, det är lite giftgrönt över det hela, nästa kawagrönt. Såg lite annorlunda ut på eBay-bilderna. Men, funktion före form!tersan skrev:En grön viffer på bild är alltid trevligt, men ljusgröna grepp.... jag får nog fundera lite på den ett tag.![]()
Har du fått din övningskörande vän att ge upp planerna på HD till förmån för en motorcykel än?
Gaah!adrian_vg skrev:...H-D med rensade pipor...
Ahhhhhg...tersan skrev:Gaah!adrian_vg skrev:...H-D med rensade pipor...
Ja, precis...wargen skrev:Ahhhhhg...tersan skrev:Gaah!adrian_vg skrev:...H-D med rensade pipor...
Exakt! Jag fattar inte varför inte bara HD-åkare utan de felsta som kör någon slags fiskebåt oavsett om den är amerikansk eller japansk envisas med att hänga dit något öppet system för det låter fan inte vackert "plopp-plopp-plopp-plopp-plopp", just som en fiskebåt eller något trasigt avlopp.wargen skrev:Ahhhhhg...tersan skrev:Gaah!adrian_vg skrev:...H-D med rensade pipor...
Tänk på inte öva motstyrning bara...adrian_vg skrev:Å andra sidan känns det som bra övning att ständigt burka på kvadden! I morse upptäckte jag att man kunde ta stöd av bakskärmen när man hänger ut i kurvor och korsningar. Borde ge en del försprång till våren när svartviffern ska fram igen.
Lustigt att du skulle nämna det. Insåg häromdagen att jag körde motorcykel med kvadden och styrde knappt, annat än ett lätt tryck mot styrriktningen. Nu när jag medstyr går faktiskt kvadden ganska mycket åt det det hållet jag vill...tersan skrev:Tänk på inte öva motstyrning bara...Såvida du inte har ena sidans bägge hjul i luften, men då har du kanske ändå passerat normalt jobbpendlande för länge sen...
Det ger sig. Har kraschkåpa monterad.tersan skrev:Kan bli spännande i vår när du ska börja motstyra igen då...