Självklart så ska du tänka på din älskade fru,Maciver skrev: Vad skulle du köpt om du valde mellan dem?
och då måste det bli slipon så hon får njuta av skönsången!
T.
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Självklart så ska du tänka på din älskade fru,Maciver skrev: Vad skulle du köpt om du valde mellan dem?
Maciver skrev:Jaha, vilken början på säsongen.
Jag blev påkörd bakifrån idag.
Jag klarade mig ganska ok, kroppen börjar slappna av nu efter ca 5 timmar och då börjar det göra lite ont här och var i kroppen mest musklerna. Får känna efter ordentligt i morgon.
Vad gäller hojen så tror jag inte det blir lösen av den. Bakfälgen är kass, båda sidoväskorna blir nya, bakskärmen är kass, vissa lackskador, också skavt kinagrepp,
, backspegel borta, regplåt borta. Vet inte hur det gick med lager och annat men det får de kolla VÄLDIGT noga alternativt byta alla (vilket jag tycker de ska, även styr).
Jaja, vi får se hur det blir och jag som har ett par TBR-pipor i Tiatan på väg från England. Kul.
"Det bästa" i situationen var att jag bromsade i ett kors för att lämna företräde för en civilpolisbil under utryckning så de såg allt, avbröt sin utryckning och stannade på plats. Kan inte ha bättre "vittnen".Rydh skrev:Om du inte varit så åk till vårdcentralen för en undersökning. Har du mindre besvär så måste du få dem dokumenterade nu annars är du torsk om det skulle bli värre i framtiden.
Synd på hojen men det är ju bara materiellt. Påkörning bakifrån är alltid den påkörandes fel så det blir det ingen diskussion om.
Det där måste nästan kvalificera sig som definitionen på "tur i oturen".Maciver skrev:"Det bästa" i situationen var att jag bromsade i ett kors för att lämna företräde för en civilpolisbil under utryckning så de såg allt, avbröt sin utryckning och stannade på plats. Kan inte ha bättre "vittnen".
Höll på att bli påkörd bakifrån idag av en drulle i en V70 som hade jävligt bråttom in i rondellen jag väntade på att få köra ut ur. Hörde först skrapet från dubbdäck på grus och slängde en blick i backspegeln och ser en front runt två decimeter bakom mig...Maciver skrev:"Det bästa" i situationen var att jag bromsade i ett kors för att lämna företräde för en civilpolisbil under utryckning så de såg allt, avbröt sin utryckning och stannade på plats. Kan inte ha bättre "vittnen".
Blev kollad på plats av ambulans och då kände jag inget. Fasiken det känns som man fått en torktumling, kolla och känna mer i morgon.
Neeej!!Mister skrev:En anledning att byta till 1200 kanske