Mha vax. Väldigt high-tech, Honda. Tack för den.Donner skrev:Ganska liten skillnad mellan 99-00. Lite annan insprutning med automatisk tomgångshöjare...

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Mha vax. Väldigt high-tech, Honda. Tack för den.Donner skrev:Ganska liten skillnad mellan 99-00. Lite annan insprutning med automatisk tomgångshöjare...
Japp, rätt injusterad funkar den bra.adrian_vg skrev:Mha vax. Väldigt high-tech, Honda. Tack för den.Donner skrev:Ganska liten skillnad mellan 99-00. Lite annan insprutning med automatisk tomgångshöjare...![]()
Jadå visst är den det, svårt att komma åt bara.adrian_vg skrev:Är den justerbar alls??
Jag är böjd att inte hålla medadrian_vg skrev:Blått, svart och även grönt är helt okej, liksom vitt. De andra färgerna är något banala.![]()
Orange undantaget, som inte är en standardfärg men blir snyggt ändå.Conseal skrev:Jag är böjd att inte hålla medadrian_vg skrev:Blått, svart och även grönt är helt okej, liksom vitt. De andra färgerna är något banala.![]()
Jag också!Conseal skrev:Jag är böjd att inte hålla medadrian_vg skrev:Blått, svart och även grönt är helt okej, liksom vitt. De andra färgerna är något banala.![]()