Vem var det riktat till? Mig eller Owe?Seth skrev:Bli det tanke på försäljning så har du iaf en intresserad här,
Så sant...Seth skrev:Men det är nog svårt att vilja bli av med en vfr, inte pga av ev köpare men pga försäljaren sj

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Vem var det riktat till? Mig eller Owe?Seth skrev:Bli det tanke på försäljning så har du iaf en intresserad här,
Så sant...Seth skrev:Men det är nog svårt att vilja bli av med en vfr, inte pga av ev köpare men pga försäljaren sj
Lite mer riktat åt Owe. är sugen på en vit 90a.adrian_vg skrev:Vem var det riktat till? Mig eller Owe?Seth skrev:Bli det tanke på försäljning så har du iaf en intresserad här,
Så sant...Seth skrev:Men det är nog svårt att vilja bli av med en vfr, inte pga av ev köpare men pga försäljaren sj![]()
Seth skrev:Lite mer riktat åt Owe. är sugen på en vit 90a.adrian_vg skrev:Vem var det riktat till? Mig eller Owe?Seth skrev:Bli det tanke på försäljning så har du iaf en intresserad här,
Så sant...Seth skrev:Men det är nog svårt att vilja bli av med en vfr, inte pga av ev köpare men pga försäljaren sj![]()
Såg en röd sån på Järfälla igår! Ägaren gillade den skarpt, men tyckte den var lite bänglig runt böjarna där. Med rätt slipon på blir VTR:en ännu coolare.OweAnd skrev:är ju faktist lite sugen på en stor tvin , VTR-SP2 alltså men har inte blivit verklihet ännu....![]()