Bilder?

Bilder?

Hoppas dessa duger...
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Duger mycket bra. Ursnygg hoj!keny skrev:Bilder?![]()
Hoppas dessa duger...
Silver, nja är faktist mycket ljus blå, men orginal färg. Dock är fälgarna silver orginal, men jag gillar svarta. Jag har även en sälgbroshyr från 87, och från den plats den är sold. Han som köpte den ny 87 bor nästan granne med mig!Duger mycket bra. Ursnygg hoj!
Har alltid tyckt att ur-viffern ska vara silver. Har en sån på en poster i mitt arbetsrum, som jag köpte när jag fjorton. Tjugofyra år senare har jag fortfarande kvar postern och viffern är lika snygg.
Skitsamma, den är jättesnygg i vilket fall! Ta väl hand om den, den borde vara en veteran snart, om den inte redan är det. Och med tanke på Blocketpriserna jag postade om i Off-topicforumet väl värd att bevara.keny skrev:Silver, nja är faktist mycket ljus blå, men orginal färg.
Har orginal speglar kvar, men ej på. Men de längre "tillbehör" ser man faktist bak med, inte bara egna armaradrian_vg skrev:Skitsamma, den är jättesnygg i vilket fall! Ta väl hand om den, den borde vara en veteran snart, om den inte redan är det. Och med tanke på Blocketpriserna jag postade om i Off-topicforumet väl värd att bevara.keny skrev:Silver, nja är faktist mycket ljus blå, men orginal färg.
Du satte tillbaka originalspeglarna eller? Moselkillen verkar ha några tunna typer som inte ser helt bra ut. Men antar att funktionen är bättre med de långa tunna?
Tjugo eller tjugofem i Sverige, och vi tycker om dig och din viffer ändå, trots att du är från Finland.keny skrev:Har orginal speglar kvar, men ej på. Men de längre "tillbehör" ser man faktist bak med, inte bara egna armar![]()
I övrigt allt jag gjort så finns det möjlighet att återställa i orginal skick.
Blir veteran först när 30 år gammal i Finland
Grattis till en ny viffer! Blått är inte så vanligt, så dubbelgrattis!keny skrev:Ja got folk. nu gick det så att jag fick en för bra deal på en blå 800 årsmodell 2000. Så min gamla pärla är sold. Önskar jag kunnat hålla båda, men man kan ju inte få allt...