adrian_vg skrev:Den ser rejält mycket större ut än original!
Japp, groteskt stor. Nu dj...ar ska det hålla!!
Finns en äldre variant som är dubbelt så hög! Fast dom som monterat den har fått såga ner flänsarna för att få plats.
T.
stefan skrev:Var det några konstigheter att montera denna? Funderar på om man ska beställa/byta en i preventivt syfte.
//Stefan
Det var precis så att jag fick plats med den, vet inte hur mycket plats det finns på din generation, men har sett när när jag googlat runt att folk har kapat ganska rejält i kylflänsarna och ändå inte haft några värmeproblem.
I övrigt så skadar det inte att ha bra klämtänger för kontakterna, alternativt kan man ju löda.
T.
Det började vara dags för ett nytt bakdäck, så jag tänkte igår (torsdag 9/6) efter lunch att jag passar på att beställa ett. Sagt och gjort, betällde ett på myNetmoto kl.12:44. Döm om min förvåning när jag kommer hem på lunch idag och där står ett bakdäck, går in och frågar barnen när leveransen var, ingen vet. Alltså har dom varit där innan frugan gick strax efter 9:00, ca 21timmar från tyskland, bra jobbat. Väntade i förra helgen på delar som posten lastade här hemma i Enköping 12:33 på fredagen, jag fick själv hämta på posten företag på tisdag efter 16:00. Undrar om posten ska hålla på med logistik?
T.
Tommy Gsson skrev:Undrar om posten ska hålla på med logistik?
Varför det? Posten får väl inte betalt för att vara "service minded" heller...? 8->
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Tommy Gsson skrev:Aha, man ska alltså börja vifta med dricks.
Intressant idé. Undrar vad de skulle göra...
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
adrian_vg skrev:Har precis hämtat ut mina ersättningshandskar från den lokale handlaren, som jag reklamerade för ca en vecka sen. Tredje paret på tre säsonger. Går de sönder igen inom ett år/säsong igen ska jag banne skriva till fabriken och kräva ett par specialdesignade handskar med förstärkningar där de faktiskt behövs...
I Tisdags så hämtade jag två par nya handskar som jag fått nya (mina regnhandskar använda 7-8 ggr samt mina vardags handskar använda friskt för fjärde säsongen, men som en söm gått isär på). Glad i hågen kom jag hem och packade upp dom i hyllan, vänder på mina nya handskar som ersatte vardagshandskarna ( dom gamla skickade jag in på vinst eller förlust eftersom att handlaren tycke att vi skulle prova) och det hade gått hål på slitytan efter 4ggrs användning, så nu sitter jag och väntar på dom nya igen. Kan ju bara rekommendera Starol i Enköping för deras kundminding.
T.
Tommy Gsson skrev:I Tisdags så hämtade jag två par nya handskar som jag fått nya (mina regnhandskar använda 7-8 ggr samt mina vardags handskar använda friskt för fjärde säsongen, men som en söm gått isär på). Glad i hågen kom jag hem och packade upp dom i hyllan, vänder på mina nya handskar som ersatte vardagshandskarna ( dom gamla skickade jag in på vinst eller förlust eftersom att handlaren tycke att vi skulle prova) och det hade gått hål på slitytan efter 4ggrs användning, så nu sitter jag och väntar på dom nya igen. Kan ju bara rekommendera Starol i Enköping för deras kundminding.
Halvarsson dina också?
===