Ha ha, nä jag såg att Hex hade lagt upp annonsen på fejan och kände igen hojen. När det dessutom stod Alfred som säljare så kunde det bara vara du. [WINKING FACE]
Maciver skrev:Ha ha, nä jag såg att Hex hade lagt upp annonsen på fejan och kände igen hojen. När det dessutom stod Alfred som säljare så kunde det bara vara du. [WINKING FACE]
Skickat från min ONEPLUS A5000 via Tapatalk
Ah okay. Ja man vill ge sig in i mindre träsk o ge sig på ett annat "bygge" Hade gärna haft 2 hojar men såvidare jag inte viner på keno eller nåt så får man prioritera
Maciver skrev:Ha ha, nä jag såg att Hex hade lagt upp annonsen på fejan och kände igen hojen. När det dessutom stod Alfred som säljare så kunde det bara vara du. [WINKING FACE]
Ah okay. Ja man vill ge sig in i mindre träsk o ge sig på ett annat "bygge" Hade gärna haft 2 hojar men såvidare jag inte viner på keno eller nåt så får man prioritera
Provade lägga ut min men gick bet. En ringde och ville ha kåpglas men inte hojen. kanske gör om det innan datumet går ut. du skulle kunnat lägga på en tusing för prutmån och jobbet du lagt ned på den. Verkar vara stort spann allt mellan 22- 35´men svåra objekt, ingen vill ha dcbs bara abs idag.
Provade lägga ut min men gick bet. En ringde och ville ha kåpglas men inte hojen. kanske gör om det innan datumet går ut. du skulle kunnat lägga på en tusing för prutmån och jobbet du lagt ned på den. Verkar vara stort spann allt mellan 22- 35´men svåra objekt, ingen vill ha dcbs bara abs idag.
Jag tar bara en mindre chansning. blir det inget i höst försöker jag till våren. Prutmån finns alltid
vroom skrev:Provade lägga ut min men gick bet. En ringde och ville ha kåpglas men inte hojen. kanske gör om det innan datumet går ut. du skulle kunnat lägga på en tusing för prutmån och jobbet du lagt ned på den. Verkar vara stort spann allt mellan 22- 35´men svåra objekt, ingen vill ha dcbs bara abs idag.
Det skulle nog faktiskt gå att koppla bort DCBS systemet om man vill genom att plugga extrahålet i bromsoken, sanera x-antal slangar och dra tre enkelslangar, två fram och en bak. Jag tänker att då får man typ vanliga dubbelkolvsok och den tredje kolven blir inaktiv.
Nu har en FH020AA regulator köpts och nu blir det att köpa kontakter, kablar och ny huvudsäkring o kolla om jag behöver ny stator. Får även se om jag övriga saker jag funderat över
Surt med elektronik-krasch, speciellt precis innan träffen.
Du får jättegärna skriva ihop något om vad som behövs om du orkar, jag har funderat på att göra ett byte preventivt.