wargen skrev:Jorå det finns förhöjningsats med så man kan justera batteriets höjd
En tanke slog mig, det blir ju ca 3 kg mindre massa i mitten. Är det ett problem?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Priserna antyder kinakvalitet, vågar man? Li-jonbatterier är normalt sett ganska dyra. Jmfm utbytesbatterier till din bärbara dator.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Kollade lite på priserna och dom ligger ca 700kr över ebay men det kanske det är värt med tanke på garanti mm har inte kollat, mitt batteri sitter framför generator kåpan till vänster framme långt ner och några kilo märks nog inte, tror nog att chaffören ( läs wargen själv ) kan stå för den största viktminskningen
Donner skrev:På tal om tyngdpunkt så lär det nog inte märkas, man känner inte direkt nån skillnad med +/- 3 liter soppa i tanken.
Kanske är det så. Du kanske kan prova?
===
I dag ser vädret ut som att det kan bli en premiär tur men då vaknade jag med feber och bihåleinflamation,,, ahhhhh får se om Alvedon löser problemet...sugen.... sugen
Jobbade i dag och öppet hus på bilprovningen, skickade frugan, dom trodde nog att hon hade blivit tokig när hon kom först med sin Rvf400 och sen med min, kommentaren, man behöver bara besikta en gång, nu är dom "klara" förutom baklyset på min som lyckades slockna på vägen in till visby,,,,