Blacken - Presentation av mig
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Re: Blacken - Presentation av mig
Är det någon som vet ifall en 95:a vfr spis passar i vfr 91:an?..
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02
- adrian_vg
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Vad är det du planerar dårå?blacken skrev:Är det någon som vet ifall en 95:a vfr spis passar i vfr 91:an?..

Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
- tersan
- Donator 2021
- Kontakt:
Vild gissning: RVS var inte så magiskt som det påstås... och nu har Blacken hittat en motor i bättre skick.adrian_vg skrev:Vad är det du planerar dårå?blacken skrev:Är det någon som vet ifall en 95:a vfr spis passar i vfr 91:an?..

VFR750F -92, grön
Mja, "funka och magiskt?" liasom är knoten för sleten så kan inte RVS hjälpa, och det säger dom åsså. I riksdagens skrinda så funka det klockrent, medan min harv var för sleten helt enkelt, det är bara ytterligare en citron att suga på, medans man bladar nerför livets väg.tersan skrev:Vild gissning: RVS var inte så magiskt som det påstås... och nu har Blacken hittat en motor i bättre skick.adrian_vg skrev:Vad är det du planerar dårå?blacken skrev:Är det någon som vet ifall en 95:a vfr spis passar i vfr 91:an?..

Senast redigerad av blacken den tor jun 30, 2011 21:22, redigerad totalt 1 gånger.
Har fått nys om en 95:a knot som gått bara 4500 mil, för en inte alltför ohemul summa riksdaleros, och skulle den passa så kan man i allafall fundera på ett motorbyte..adrian_vg skrev:Vad är det du planerar dårå?blacken skrev:Är det någon som vet ifall en 95:a vfr spis passar i vfr 91:an?..

- Tyrannosaurus
- Kontakt:
blacken skrev:Är det någon som vet ifall en 95:a vfr spis passar i vfr 91:an?..
Den bör nog passa. Men kolla med någon Hondaverkstad eller kontakta någon på http://www.hondamc.com och fråga innan du slår till. Dom bör nog veta om det är några avgörande skillnader på ram och fästen.blacken skrev:Har fått nys om en 95:a knot som gått bara 4500 mil, för en inte alltför ohemul summa riksdaleros, och skulle den passa så kan man i allafall fundera på ett motorbyte..
Föresten, någon på "Hjulet" kanske vet.
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

Den här har du hemma för dryga 2500 ink frakt annars. http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-VFR750- ... 562f68384c
Röd Vfr800 -98
Fromm skrev:Den här har du hemma för dryga 2500 ink frakt annars. http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-VFR750- ... 562f68384c
Häää, praktiskt, slipper man åka och hämta den åsså..

Nu så har jag kört ca: 30 mil till med RSV:t, och det har blivit mera pulver i spisen, helt klart. Nu så händer det att den går upp på bakslangen på 2:an om man "motiverar" rullen lite för mycket
och avgasljudet har blivit mera distinkt, djupare, "mulligare". Men motorstörningarna kvarstår i form av ryckig ojämn gång, misstänker att den bara går på 3 burkar ibland, men det är nog att härröra till antingen nå`t tjall på knasarna eller tändspolar/hattar. kanske en kombo av båda, även ventilerna behöver justeras lite...

- Tyrannosaurus
- Kontakt:
RVS:t kanske har borrat upp din motor till 1000ccblacken skrev:Nu så har jag kört ca: 30 mil till med RSV:t, och det har blivit mera pulver i spisen, helt klart. Nu så händer det att den går upp på bakslangen på 2:an om man "motiverar" rullen lite för mycketoch avgasljudet har blivit mera distinkt, djupare, "mulligare".

Då kanske du inte behöver byta motor. Jag kanske skulle testa det och få en 1400 på köpet

Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

Det kanske är Uppfinnar Jockes kopieringssoppa i medlet. Man kanske ska riva av plasten och se om det växt ut några nya cylindrar på den..:Tyrannosaurus skrev:RVS:t kanske har borrat upp din motor till 1000ccblacken skrev:Nu så har jag kört ca: 30 mil till med RSV:t, och det har blivit mera pulver i spisen, helt klart. Nu så händer det att den går upp på bakslangen på 2:an om man "motiverar" rullen lite för mycketoch avgasljudet har blivit mera distinkt, djupare, "mulligare".
Då kanske du inte behöver byta motor. Jag kanske skulle testa det och få en 1400 på köpet

- Tyrannosaurus
- Kontakt:
Ja du kanske har fått en V6:a, därav det djupare och mulligare avgasljudetblacken skrev:Det kanske är Uppfinnar Jockes kopieringssoppa i medlet. Man kanske ska riva av plasten och se om det växt ut några nya cylindrar på den..:Tyrannosaurus skrev:RVS:t kanske har borrat upp din motor till 1000ccblacken skrev:Nu så har jag kört ca: 30 mil till med RSV:t, och det har blivit mera pulver i spisen, helt klart. Nu så händer det att den går upp på bakslangen på 2:an om man "motiverar" rullen lite för mycketoch avgasljudet har blivit mera distinkt, djupare, "mulligare".
Då kanske du inte behöver byta motor. Jag kanske skulle testa det och få en 1400 på köpet..

Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

Finemang!. Ett par burkar till av Uppfinnar Jockes dundersoppa, så har man en V 12;a..Ja du kanske har fått en V6:a, därav det djupare och mulligare avgasljudet

Vad kul. skulle ställa ventilerna, och vad farao hittar man då.

Just nu så suger livet Polsk dragkula, som en Tasmansk grönapa haft analsex på...

Just nu så suger livet Polsk dragkula, som en Tasmansk grönapa haft analsex på...
- tersan
- Donator 2021
- Kontakt:
Surt...blacken skrev:Vad kul. skulle ställa ventilerna, och vad farao hittar man då.![]()
Gasa tills det rasar, och under tiden leta upp en bättre begagnad motor för en rimlig peng?
VFR750F -92, grön