Nu scannar man nätet dagligen efter roliga upgrades till bågen.
Någon som har förslag på uppgradering?
Mvh
Bäst ROI får du nog på en förarkurs...
Ja en förarkurs så man kan utnyttja hojen till dess fullo är nog inte helt fel. Nu är jag väl iof sig ingen duvunge när det kommer till köra hoj men men... ROI?
Ett färdigt påbyggnadskit med kompressor. Bara att skruva på, klart, och du har runt 150hk eller däromkring. Ruskigt drag enl dem som har en sån monterad.
Sök på forumet, toron har diskuterats en del.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Keppe skrev:Ja en förarkurs så man kan utnyttja hojen till dess fullo är nog inte helt fel. Nu är jag väl iof sig ingen duvunge när det kommer till köra hoj men men... ROI?
Ett färdigt påbyggnadskit med kompressor. Bara att skruva på, klart, och du har runt 150hk eller däromkring. Ruskigt drag enl dem som har en sån monterad.
Sök på forumet, toron har diskuterats en del.
OK! Låter ju som en Done Deal!
Ska absolut söka på forumet efter detta!
Keppe skrev:Ja en förarkurs så man kan utnyttja hojen till dess fullo är nog inte helt fel. Nu är jag väl iof sig ingen duvunge när det kommer till köra hoj men men... ROI?
Keppe skrev:OK! Låter ju som en Done Deal!
Tänk på att kitet antagligen kostar lika mycket som bågen. Men du lär å andra sidan bli en av Sveriges snabbaste viffer-åkare rakt fram.
Kompressor tycker jag annars är himla coolt, den går ju alltid, inte som en turbo som sätter igång vi ett visst varvtal.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Keppe skrev:OK! Låter ju som en Done Deal!
Tänk på att kitet antagligen kostar lika mycket som bågen. Men du lär å andra sidan bli en av Sveriges snabbaste viffer-åkare rakt fram.
Kompressor tycker jag annars är himla coolt, den går ju alltid, inte som en turbo som sätter igång vi ett visst varvtal.
Håller med! Är inne på min tredje kompressormatade Merca nu.
Comp-Kicks-Ass!
Man har ju som du säger kraften med genom hela registret. Bilar känns i regel starkare med kompressor.
Viffern har ju en liten turbo effekt (som iof sig är helt underbar!!!!) vid 7000 varv när VTEC öppnar fullt...
Keppe skrev:Viffern har ju en liten turbo effekt (som iof sig är helt underbar!!!!) vid 7000 varv när VTEC öppnar fullt...
"Vilja men inte kunna".
===