Niklas Ö
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Gõtt att höra! Ja, jag har ju sagt att det är en pålitlig maskin ju!Bosse skrev:Välkommen!
Det var kul att du hittade hit...
Den röda -89 var ute och luftade sig i dag och den går kanon fint.

Rullar till Kinnekulle senare idag och kör kurs i morgon. Därefter, på lördag, ner till Knutstorp för att dels fotografera SM men också köra kurs på måndag samt en liten trevlig fest (Fira SMC Skånes kursverksamhet) på söndag kväll så det är fullt upp!

Mvh!
// Niklas
- tersan
- Donator 2021
- Kontakt:
Den här kanske: http://www.vfr-forum.se/viewtopic.php?t=2024Avarage skrev:Vilken träff? Var?Tegfors skrev:Avarage skrev: .....Därefter, på lördag, ner till Knutstorp för att dels fotografera SM.....
Mvh!
// Niklas
Titta förbi på träffen, vi är inte långt ifrån Knutstorp
Mvh!
// Niklas
Inte många kilometer från Knutstorp...
VFR750F -92, grön
- Excalibur105
- Donator 2010
Nyss hemkommen efter att ha lastat av.Rerun skrev:Fel hoj, fel färg, men det såg snabbt ut ändå...
Snabbat: Allt är ju relativt! Hittar väl runt något sånär och hänger ju med och kan observera de flesta deltagarna men det finns ALLTID förare som är snabbare.
Gillar hojen och då framför allt chassit. Skulle ju inte sitta fel med mer pulver och en nyare CBR600RR som banhoj hade ju varit mumma. Men som allroundhoj på landsväg är ju VFR:en svårslagen, så enkelt är det!
Fick för övrigt hojen "straipad" med blå/röda tejpbitar av en instruktörskollega som tyckte han skulle piffa upp min och en annan instruktörs hoj. Om det blev bra eller inte råder ju delade meningar, personligen tycker jag det ser för dj... ut!

Mvh!
// Niklas