palge - Norrbagge
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
palge - Norrbagge
Hei!
Det er vel vanlig høflighet at det første innlegget på et forum er noen linjer om seg selv. Her kommer de:
Jeg solgte min Yamaha TRX 850 med KN-filter og LeoVince slip ons rett over nyttår og byttet til VFR 800 VTEC 2006, den er sort.
Drømmesykkelen, da TRXen ikke var egnet for turer.Jeg ble sliten av å kjøre V-Twin.
Har såvidt tatt ut VFRen, ettersom det fortsatt er litt vinter her rundt Oslo. Men har også bestilt fullt oppsett av Givi-bokser, lakkert i sort. Har også en bagster på tanken.
Har kjørt hoj i 18 år og er 41 år gammel. Ingen villmann, for jeg har to barn:)
Det første jeg merker etter noen mil er at det er en tyngre sykkel enn TRXen. Men også at det er en sykkel som er laaaaangt mer behagelig å kjøre.
Med vennlig hilsen
Pål g, Oslo
Det er vel vanlig høflighet at det første innlegget på et forum er noen linjer om seg selv. Her kommer de:
Jeg solgte min Yamaha TRX 850 med KN-filter og LeoVince slip ons rett over nyttår og byttet til VFR 800 VTEC 2006, den er sort.
Drømmesykkelen, da TRXen ikke var egnet for turer.Jeg ble sliten av å kjøre V-Twin.
Har såvidt tatt ut VFRen, ettersom det fortsatt er litt vinter her rundt Oslo. Men har også bestilt fullt oppsett av Givi-bokser, lakkert i sort. Har også en bagster på tanken.
Har kjørt hoj i 18 år og er 41 år gammel. Ingen villmann, for jeg har to barn:)
Det første jeg merker etter noen mil er at det er en tyngre sykkel enn TRXen. Men også at det er en sykkel som er laaaaangt mer behagelig å kjøre.
Med vennlig hilsen
Pål g, Oslo
Re: palge - Norrbagge
Välkommen!palgle skrev:Det første jeg merker etter noen mil er at det er en tyngre sykkel enn TRXen. Men også at det er en sykkel som er laaaaangt mer behagelig å kjøre.
Ja TRX:en är väl en lätt-lätt Ducatikopia, kul cykel men lite mer extrem. Polarn har en så vi har åkt lite tillsammans. VFR:en är bekvämare sport-touring, men funkar fortfarande på bana. Bra val!
Trevliga vägar i Norge också, jag har åkt där MYCKET. Men också mycket fartkameror!

VFR800 FIX 1999
"Best motorcycle in the World"
"Best motorcycle in the World"
- Excalibur105
- Donator 2010