Hej! Jag heter Christian och är 31år och bor i Borås (Elfsborg!!!!!!!). Jag fick provköra en viffer denna sommaren och blev såld med en gång (hade en Kawa z750 -06 innan ). Hittade sedan en -02 med endast 1000 mil på mätaren och hur mkt jag än letade så hittade jag INTE ETT MÄRKE PÅ DEN. Affären tog ungefär 10min och jag körde därifrån med ett leende på läpparna och en viffer mellan benen! Då jag tyckte den lät lite töntigt så inhandlades ett Leo Vince kolfiber slip-on oxå (givetvis åkte insatserna) . Har nu kört ca 500 mil i sommar och är helnöjd. Lämnade in viffern på helrekond innan jag ställde in den i garaget över vintern. Nu ska fäljkanterna kromas och även kåpan tonas.
Tummarp skrev:Hej! Jag heter Christian och är 31år och bor i Borås (Elfsborg!!!!!!!). Jag fick provköra en viffer denna sommaren och blev såld med en gång (hade en Kawa z750 -06 innan ). Hittade sedan en -02 med endast 1000 mil på mätaren och hur mkt jag än letade så hittade jag INTE ETT MÄRKE PÅ DEN. Affären tog ungefär 10min och jag körde därifrån med ett leende på läpparna och en viffer mellan benen! Då jag tyckte den lät lite töntigt så inhandlades ett Leo Vince kolfiber slip-on oxå (givetvis åkte insatserna) . Har nu kört ca 500 mil i sommar och är helnöjd. Lämnade in viffern på helrekond innan jag ställde in den i garaget över vintern. Nu ska fäljkanterna kromas och även kåpan tonas.