Var det du i Västervik???

Här snackar vi allmänt MC.
Vilken är bäst? 750:n, 800:an eller 1200:an? Kanske rent av 400:an?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
ahlisboy
Donator 2008
Kontakt:

Var det du i Västervik???

#1 Inlägg av ahlisboy »

Tjena.

Har som ni förstår varit i Västervik i helgen, förutom att jag träffade den alltid lika trevliga Henning. Så lyckades jag också få upp telefonen och knäppa denna bild, den är ju lite dålig (om det sen beror på mitt ölintag eller kameran i mobilen låter jag vara osagt.... :lol: ).
Nåja, är det nån som känner igen sig på den röda VFR:en som körde mot starten på kortegen????

Bild

Nu har tillnyktringsprocesen fått verka fullt ut, och doppa mig i grädde och kalla mig sötsak. Men hittade jag inte ytterliggare en Viffer åkare i det digra bildmaterialet jag samlat på mig. Denna gång en är det en VFR:ambassadör som deltog i kortegen. Någon som känner igen sig????

Bild
Senast redigerad av ahlisboy den tor aug 02, 2007 07:51, redigerad totalt 1 gånger.
-86 The original and best

Användarvisningsbild
Kaiko
Medlem

#2 Inlägg av Kaiko »

Jag och Mooch var där.
Vi såg två röda äldre som vi munhöggs med och en blå norrkvinna.
Våra egna stog dock i city på hotellet.
Vroom Vroom

Användarvisningsbild
ahlisboy
Donator 2008
Kontakt:

#3 Inlägg av ahlisboy »

Kaiko skrev:Jag och Mooch var där.
Vi såg två röda äldre som vi munhöggs med och en blå norrkvinna.
Våra egna stog dock i city på hotellet.
Jaså ni bode så, då missade ni ju allt det roliga med att gå upp och blåsa luftmadrass mitt i natten och annat trevligt man hade när man bodde i tält.... :lol:
Själv så tältade jag dirket ner till höger innan slottet....
-86 The original and best

Användarvisningsbild
Henning
Grundare VFR-Forum
Kontakt:

#4 Inlägg av Henning »

Jag var där :)
Sänk momsen på kronärtskockor - NU!

Användarvisningsbild
burnis
Donator 2007
Kontakt:

#5 Inlägg av burnis »

jag åxå...
VFR800 -00a
XR600r -00a såld
XR650r -04a såld
Nc750x -22 automat

Wille
Medlem

#6 Inlägg av Wille »

Och jag...

Låg till vänster 15meter från insläppet.

Hotell... :shock: trodde bara det var solskensknuttar och Hd-folk som sov på hotell... :wink:

Och nu till helgen blir det Dacketräffen i Virserum!

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Kontakt:

#7 Inlägg av Tyrannosaurus »

Wille skrev:Och nu till helgen blir det Dacketräffen i Virserum!
Då kanske vi ses.
Jag håller som bäst på med något mellanting att packa och kolla vädret.

Det har ju pissat otroligt mycket denna s.k. "sommar" och jag har varit på en enda träff i år och då... klart som fan att det pissade - hela helgen! Och öltältet påminde mest om en lerig svimmingpool :evil:

Ok varken jag, hojen eller tältet är gjorda av socker och har för mig att campingen har bra dränering med sprängsten under jorden ut mot sjön, men kravet är att det åtminstone ska vara mer uppehåll än regn speciellt eftersom man gärna vill kunna gå ner på marknaden och röra sig lite, och helst uppehåll på söndag så man slipper packa blött. Vilka krav man har va? :lol:

Jag har min standardplats i träddungen vid stängslet och lite snett bakom 7:orna och hojer lär du nog känna igen (det finns ju inte så många såna).
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Wille
Medlem

#8 Inlägg av Wille »

hojer lär du nog känna igen (det finns ju inte så många såna).
Den borde jag kunna identifiera... Har själv röd 800Fi med högdraget kolfiber.

Ska bli hyffsat väder och riktigt fint på söndag, dock lite regn på fredag. Men kom igen nu, bara och bita ihop... Finns drycker mot/vid regn... :)

Ska flytta längre ner mot sjön iår, tidigare legat vid träden vi också. Åker med klubben: Moonriders Mc Jönköping.

Ses där! Inte balla ur nu! :wink:

Användarvisningsbild
burnis
Donator 2007
Kontakt:

Re: Var det du i Västervik???

#9 Inlägg av burnis »

ahlisboy skrev: VFR:ambassadör som deltog i kortegen. Någon som känner igen sig????
Nja, jag var med i Kortegen, faktiskt som typ nr 3...med gröna SMCvästar.
Hjälpte till med lite diverse...
VFR800 -00a
XR600r -00a såld
XR650r -04a såld
Nc750x -22 automat

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Kontakt:

#10 Inlägg av Tyrannosaurus »

Wille skrev:
hojer lär du nog känna igen (det finns ju inte så många såna).
Den borde jag kunna identifiera... Har själv röd 800Fi med högdraget kolfiber.

Ska bli hyffsat väder och riktigt fint på söndag, dock lite regn på fredag. Men kom igen nu, bara och bita ihop... Finns drycker mot/vid regn... :)

Ska flytta längre ner mot sjön iår, tidigare legat vid träden vi också. Åker med klubben: Moonriders Mc Jönköping.

Ses där! Inte balla ur nu! :wink:
Ne-ejdå, när jag har bestämt mig för att åka så gör jag det 8)

Det var trevligt att träffas. För er andra kan jag nämna att ni missade något. Kanonbra band båda dagarna, Ozzie Revival (eller vad dom heter) på fredag och Guns'n Roses Tribute på lördag.

Troligen var det också deltagarrekord på träffen, men inte så många 7or den här gången. Nästa år firar träffen 25-års jubileum och Virserums MCC säger att dom täcker ta i så det knakar. Hur dom ska lyckas överträffa sig själva vet jag inte, men det kommer nog bli bra med råge :D

Tror jag såg nya medlemmen Mackans hoj på träffen, men lyckades missa ägaren :wink:
Om det är samma "Mackan" som jag tänker på så betyder det att jag inte längre är ensam VF på VFR-Forum :lol:
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Kontakt:

#11 Inlägg av Tyrannosaurus »

Tyrannosaurus skrev:Tror jag såg nya medlemmen Mackans hoj på träffen, men lyckades missa ägaren :wink:
Om det är samma "Mackan" som jag tänker på så betyder det att jag inte längre är ensam VF på VFR-Forum :lol:
Nej, det var det visst inte. Det kan ju vara samma Mackan jag tänker på men på ny hoj http://www.vfr-forum.se/viewtopic.php?t=956
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Skriv svar