Upptäckte att min hoj går upp på bakhjulet med enbart fullgast på 1:an idag. Inget kopplande eller ryckade i gasen...bara ge fullt och upp i luften med framdäcket!
Blev lite förvånad när det hände.
Är van från min förra hoj att den inte går upp på bakhjulet med bara gas så detta blev en liten överaskning.
hezzone skrev:Hmm vet ej hur du kört med din gamla men den powerwheelar på ettan med gas för mig. Kan bero på att jag har några kilo extra kanske...
Jag kör ganska lugnt över lag men den lyckades jag aldrig få upp på bakhjulet. Kanske är som du säger, måhända sitter jag längre bak på denna nya hojen...
Jag fick det tyvärr inte på bild, men jag lyckades få upp den här på bakhjulet ganska bra idag. (Lyckades även på bilden, dock inte fångat på kortet)
Övade lyfta framhjul över hinder som uppvärmning.
Att tillägga för den som inte vet är att husqvarna 258 4-stegsautomat, och således lite småtrött...
Alming skrev:Jag fick det tyvärr inte på bild, men jag lyckades få upp den här på bakhjulet ganska bra idag. (Lyckades även på bilden, dock inte fångat på kortet)
Övade lyfta framhjul över hinder som uppvärmning.
Att tillägga för den som inte vet är att husqvarna 258 4-stegsautomat, och således lite småtrött...