1200-milaservice - återställa PAIR & flapper mods?

Här snackar vi allmänt MC.
Vilken är bäst? 750:n, 800:an eller 1200:an? Kanske rent av 400:an?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
jekel
Medlem
Inlägg: 21
Blev medlem: fre jul 01, 2011 00:14
Ort: Stockholm

1200-milaservice - återställa PAIR & flapper mods?

#1 Inlägg av jekel »

Min VFR 800 ska in på 1200-milaservice om några dagar (där jag köpt den), kan det vara en god idé att återställa pair valve mod och flapper valve mod när det är dags? Jag menar, kan det bli problem med garanti etc om man har gjort dessa modifikationer, eller bryr de sig inte om sådant?

/j

Användarvisningsbild
blacken
Medlem
Inlägg: 4179
Blev medlem: tor aug 06, 2009 13:42

Re: 1200-milaservice - återställa PAIR & flapper mods?

#2 Inlägg av blacken »

Om du har garanti kvar, så är det "ganska" lönt att återställa allt som det ska vara. Annars så skiter dom fullständigt i det, du får på sin höjd lite gnöl ifrån den/dom mest "petimetiga" på verkstan..:)
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!

Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02

Användarvisningsbild
jekel
Medlem
Inlägg: 21
Blev medlem: fre jul 01, 2011 00:14
Ort: Stockholm

Re: 1200-milaservice - återställa PAIR & flapper mods?

#3 Inlägg av jekel »

Ok, tack. Är nog säkrast att göra sig besväret att återställa...

Skriv svar