Handlarrallyt

Här snackar vi allmänt MC.
Vilken är bäst? 750:n, 800:an eller 1200:an? Kanske rent av 400:an?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
VFRCarlsson
Medlem

Handlarrallyt

#1 Inlägg av VFRCarlsson »

Hade lite tur för ett tag sedan. Dom arrangerade ju ett handlarrally http://www.handlarrallyt.se/index.html med möjlighet att vinna lite prylar om man besökte minst tre av de sex handlarna som var med. Fottas MC i Ludvika, Lingvalls Motor i Gävle, Lundgrens Motor i Avesta, Motobikers i Borlänge, Motorcenter i Valbo och Touringbutiken i Djurmo. Naturligtvis skulle ju alla besökas samma dag tyckte jag och en kamrat så kl 9.30 på Lördagen drog vi iväg från Säter. Började med Gävle sedan Valbo, Avesta, Ludvika Djurmo och sist Borlänge. Det blev en nätt runda på 42 mil, som inte bara blev en trevlig tur, utan trots allt lönade sig då jag vann ett ryggskydd från Scott, lustigt nog ett sådant som jag hade tänkt köpa med det snaraste. :D
vinst_09.jpg
vinst_09.jpg (36.6 KiB) Visad 3323 gånger
"Kan man så ska man, om man inte kan så försök."

Användarvisningsbild
tersan
Donator 2021
Kontakt:

Re: Handlarrallyt

#2 Inlägg av tersan »

VFRCarlsson skrev:Hade lite tur för ett tag sedan. Dom arrangerade ju ett handlarrally http://www.handlarrallyt.se/index.html med möjlighet att vinna lite prylar om man besökte minst tre av de sex handlarna som var med. Fottas MC i Ludvika, Lingvalls Motor i Gävle, Lundgrens Motor i Avesta, Motobikers i Borlänge, Motorcenter i Valbo och Touringbutiken i Djurmo. Naturligtvis skulle ju alla besökas samma dag tyckte jag och en kamrat så kl 9.30 på Lördagen drog vi iväg från Säter. Började med Gävle sedan Valbo, Avesta, Ludvika Djurmo och sist Borlänge. Det blev en nätt runda på 42 mil, som inte bara blev en trevlig tur, utan trots allt lönade sig då jag vann ett ryggskydd från Scott, lustigt nog ett sådant som jag hade tänkt köpa med det snaraste. :D
vinst_09.jpg
Grattis! Bra utflykt, och att dessutom få betalt för den... :tummenupp
VFR750F -92, grön

Användarvisningsbild
VFRCarlsson
Medlem

Re: Handlarrallyt

#3 Inlägg av VFRCarlsson »

Ja, jag vill mena det. Sist jag vann något av betydelse var nog för 38 år sedan när jag träffade frugan som får räknas som högvinst. :D
Iofs. så har jag ju de här 4 "småvinsterna" här hemma också. :wink:
"Kan man så ska man, om man inte kan så försök."

Skriv svar