Ang "styla" sin viffer

Här snackar vi allmänt MC.
Vilken är bäst? 750:n, 800:an eller 1200:an? Kanske rent av 400:an?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Canidae
Medlem
Inlägg: 18
Blev medlem: fre sep 22, 2006 19:04
Ort: Uddevalla

Ang "styla" sin viffer

#1 Inlägg av Canidae »

Tänkte höra mig för lite om folket här har gjort några förändringar eller t.o.m "stylat" sin VFR på något vis..? Jag tänkte då mest på t.e.x bytt skärmar\kåpor från annan modell, motiv lackat eller satt på dekaler (typ vinyl osv), eller byggt om till streetfighter eller något annat dylikt.. Kan man t.e.x byta kåpor från en 90/91:a å sätta dem på en 88:a för att få inbyggda blinkers? Anledningen bakom detta är att jag sett några modeller som jag är ganska övertygad om att de inte är orginal. Några av dem har varit grymt snygga.. Nu är VFR:n en sanslöst vacker cykel som den är, men även fotomodeller gör ju ibland ingrepp... :wink: Jag såg i en annons på blocket strax innan jag köpte min cykel en gul och vit "viffer" med bland annat vit sadel. Otroligt fin VFR. Detta har inspererat mig att även jag har ordnat en vit sadel i skinn till min hel-blå cykel med vita fälgar. Jag tror och hoppas att detta kommer bli kanon snyggt.. Jag kommer lägga upp bilder på sidan här när det är klart, vilket antagligen blir nu i helgen. Personen som hjälpt mig att ordna detta kan även tänka sig att hjälpa andra med samma önskan i olika färger (vet inte säkert hur många färger som är tillgängliga i skinn, ett annat alternativ isf är ju vinyl), mer info om någon tycker resultatet blev bra och intresse för det finns.. Ha dett gott! Mvh Canidae
The paradox, render and the merge is complete
Nothing but the process is infinite..