Vissa besiktar sin båge så tidigt det går på säsongen, andra väntar så länge det går innan det blir körförbud.
Är nåt av sätten bättre än det andra? Vad är tyckandet om detta på forumet?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Hade på tidigare hojen en sen besiktningstid, vilket var skönt iom att det aldrig var kö, varesig till bilprovningen eller verkstäder. Samtidigt är det skönt att ha det avklarat.
Blue. Det kanske var så att han vart mer övertygad att köpa en VFR dvs hojarnas hoj.
stefan skrev:Hade på tidigare hojen en sen besiktningstid, vilket var skönt iom att det aldrig var kö, varesig till bilprovningen eller verkstäder. Samtidigt är det skönt att ha det avklarat.
Blue. Det kanske var så att han vart mer övertygad att köpa en VFR dvs hojarnas hoj.
Förstår dilemmat, en variant som jag provat är att först köpa en ny och sen bestämma sig vilken man ska avyttra, kräver dock lite kuler och is i magen...
Annars vet jag av erfarenhet att GSX:er är lättsålda. DVS alla byter upp sig lite
Jo GSXen är med till salu så småningom. (Suzuki GSX 750 ES-83)
Båda hojarna är ju i riktigt fint skick, så jag tror inte att en försäljning blir ett stort problem.
Is i magen bör man ju ha och plats för fler hojar i garaget....
Löste nog parkeringsfrågan alldeles nyss, så nu återstår bara isen!