singelkuts original?
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
singelkuts original?
Hej
Tänkte bara höra om de är någon som vet om man får med en sån där singelkuts när man köper bågen, eller om det är extratillbehör. Ska köpa en VFR 800 -98:a om en månad ungefär. Killen jag ska köpa bågen av är otillgänglig för tillfället och om det inte är en originalgrej så tänkte jag passa på att köpa en nu.
Tack på förhand/Patrick
Tänkte bara höra om de är någon som vet om man får med en sån där singelkuts när man köper bågen, eller om det är extratillbehör. Ska köpa en VFR 800 -98:a om en månad ungefär. Killen jag ska köpa bågen av är otillgänglig för tillfället och om det inte är en originalgrej så tänkte jag passa på att köpa en nu.
Tack på förhand/Patrick
- tersan
- Donator 2021
- Kontakt:
Re: singelkuts original?
Det beror helt på hur ordningsamma tidigare ägare varit...Bathory skrev:Hej
Tack på förhand/Patrick

VFR750F -92, grön
- tersan
- Donator 2021
- Kontakt:
Låter skumt... trodde att man köpte en Ducati om man inte vill använda hojen. En VFR har ofta gått längre, men det tål den.Bathory skrev:Oki va bra
Han som äger den nu har ägt den sen den var ny och den har bara gått 1200 mil. Sen verkar han sjukt pedant också....
tack för ditt svar
VFR750F -92, grön
- adrian_vg
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Just! Kolla att handtagen är med. Om inte, räkna med ca en tusing för ett par beggade (om du kan hitta ett par...) eller drygt det dubbla för original.Göingen skrev:Det ska följa med både singelcuts och handtag. Det är alternativen man har, antingen rejsputte eller touringputte. Fast det går att rejsa utan singelcutsen, jag har provat.

Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!