Äntiligen har jag lyckats med att övertyga lillbrossan att skaffa en vfr
Det blev en -90 RÖD såklart
Nu har jag bara kvar att få med honom på Forumet med, men det skall nog gå det med när han bara har kollat upp hur mycket smått o gott det finns här. Och inte att förglömma stämningen
blivit med vfr
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
blivit med vfr
VFR.800.-00
RÖD
SÅKLART
RÖD
SÅKLART
- Tommy Gsson
- Donator 2023
Re: blivit med vfr
Gratulera honom, fick du tag på någon tank?Fransson skrev:Äntiligen har jag lyckats med att övertyga lillbrossan att skaffa en vfr
Nu har jag bara kvar att få med honom på Forumet med, men det skall nog gå det med när han bara har kollat upp hur mycket smått o gott det finns här. Och inte att förglömma stämningen
Tommy.
Tommy
VFR800-00 GPR Sandys DJIII K&N / RCV213-S look.
VFR800-01 GPR Sandys DJIV PiperCross / Movistar look.
VTR1000SP1 SÅLD
VFR750F-88 Ferrita+Dynojet+ShindengenMosFetRegulator R.I.P
VFR800-00 GPR Sandys DJIII K&N / RCV213-S look.
VFR800-01 GPR Sandys DJIV PiperCross / Movistar look.
VTR1000SP1 SÅLD
VFR750F-88 Ferrita+Dynojet+ShindengenMosFetRegulator R.I.P
Javist det är till brossansTommy Gsson skrev:Gratulera honom, fick du tag på någon tank?Fransson skrev:Äntiligen har jag lyckats med att övertyga lillbrossan att skaffa en vfr
Tommy.
därav som frågan flög upp hastigt
VFR.800.-00
RÖD
SÅKLART
RÖD
SÅKLART
- fbkforever
- Donator 2010
Hur mycket fick han ge för den?Fransson skrev:Äntiligen har jag lyckats med att övertyga lillbrossan att skaffa en vfr
VFR750F-90 såld!
Nja vet inte riktigt dom begärde alldeles för mycket från början(29900) det jag vet är att han prutat rejältfbkforever skrev:Hur mycket fick han ge för den?Fransson skrev:Äntiligen har jag lyckats med att övertyga lillbrossan att skaffa en vfr
VFR.800.-00
RÖD
SÅKLART
RÖD
SÅKLART