Katt baland hermlinerna
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Katt baland hermlinerna
Nån mer än jag som har en känsla att vi fått en katt bland hermelinerna här på forumet
//S
//S
CBR 600rr -07
- tersan
- Donator 2021
- Kontakt:
Re: Katt baland hermlinerna
Fanns ju några sen tidigare också... men när nu själva forumövergeneralen går över till the dark side så blir iallafall jag lite fundersam... ska det bli WTF-forum av det här nu?stefan skrev:Nån mer än jag som har en känsla att vi fått en katt bland hermelinerna här på forumet
//S

Nåja, han lägger snart omkull den nya också, sen är han tillbaka hos oss igen.
VFR750F -92, grön
ja den lördagslistan kan även jag skriva upp mitt namn påTegfors skrev:Alla har vi väl gjort våra snedsteg... Fast mina brukar vara på sena lördagkvällar, dyra visserligen men....![]()

Are you GOOD, or?!?
Honda RC46 - 99
Honda RC36 - 93 *Såld*
Kawasaki ZXR750 - 91 *Såld*
Kawasaki GPZ400 - 88 *Såld*
Are you GOOD, or?!?

Honda RC46 - 99
Honda RC36 - 93 *Såld*
- Tyrannosaurus
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
*Harkel*tersan skrev:Fanns ju några sen tidigare också...stefan skrev:Nån mer än jag som har en känsla att vi fått en katt bland hermelinerna här på forumet

Var glada att jag inte kommer med en sån här (VFR:s gammelfarfar)

Skulle aldrig falla mig in.
Finns redan http://www.vtr.numen när nu själva forumövergeneralen går över till the dark side så blir iallafall jag lite fundersam... ska det bli WTF-forum av det här nu?

Men det verkar vara långt ifrån lika aktivt som detta.
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

Det hade vart nått att hänga i granen det
ducce i all ära men v4a är ju alltid v4a
fast jag får väl erkänna att jag sneglat på en vtr jag med
dock inte sp-varianterna utan vanliga f-modellen då..
lycka till med den nya hojen conseal

fast jag får väl erkänna att jag sneglat på en vtr jag med

lycka till med den nya hojen conseal

Are you GOOD, or?!?
Honda RC46 - 99
Honda RC36 - 93 *Såld*
Are you GOOD, or?!?

Honda RC46 - 99
Honda RC36 - 93 *Såld*
- Conseal
- Administratör VFR-Forum
- Kontakt:
Låt oss säga att jag är imellan vfrer .... Sen måste man ju inte ha en vfr bra för att det är favorithojen .. då måste vi ju börja med ägarbevis som krav vid registreringen och det kommer inte funkatersan skrev:Fanns ju några sen tidigare också... men när nu själva forumövergeneralen går över till the dark side så blir iallafall jag lite fundersam... ska det bli WTF-forum av det här nu?stefan skrev:Nån mer än jag som har en känsla att vi fått en katt bland hermelinerna här på forumet
//S
Nåja, han lägger snart omkull den nya också, sen är han tillbaka hos oss igen.

Alla är välkomna men fokusområdet för forumet är och kommer att vara VFR.
På avstånd är allt vackert
HONDA VFR800FA ABS -02
Yamaha FZ8N ABS -13
BMW G650GS -14
Yamaha TT350 -89 *såld*
HONDA VTR1000F -03 *inbytt*
HONDA VFR800FI -99 *krashad*
HONDA VT750C2 -04 *såld*
Excalibur105 skrev: Välkommen till internets BÄSTA forum.
HONDA VFR800FA ABS -02
Yamaha FZ8N ABS -13
BMW G650GS -14
Yamaha TT350 -89 *såld*
HONDA VTR1000F -03 *inbytt*
HONDA VFR800FI -99 *krashad*
HONDA VT750C2 -04 *såld*
Excalibur105 skrev: Välkommen till internets BÄSTA forum.
- tersan
- Donator 2021
- Kontakt:
Va? Hur menar du nu?Conseal skrev:Sen måste man ju inte ha en vfr
VFR750F -92, grön
jag har en fråga som jag hoppas få hjälp med då jag inte vet hur jag ska göra..
som nästa alla vet här inne på forumet så bygger jag om min vfr..
halva hojen kommer att vara yamaha.. hur gör jag då?? får jag vara med här då??
är det ok att ha en yp en R1 som man satt en vfr framflg på... är det en vfr då??
hmm nu snurrar min hjärna... kanska jag ska avsäga mig mitt medlemskap då jag bara har en halv vfr o en halv yamaha..
eller ska jag stanna kvar o försöka bidra med den kunskapen jag har om vfr till folk som behöver hjälp vill då tillägg att jag gillar vfr "fast den e skit ful" kram på dig herr admin du har köpt en skit fin hoj,har själv sneglat på den innan jag köpte min vfr
är det ok att ha en yp en R1 som man satt en vfr framflg på... är det en vfr då??
hmm nu snurrar min hjärna... kanska jag ska avsäga mig mitt medlemskap då jag bara har en halv vfr o en halv yamaha..
eller ska jag stanna kvar o försöka bidra med den kunskapen jag har om vfr till folk som behöver hjälp vill då tillägg att jag gillar vfr "fast den e skit ful" kram på dig herr admin du har köpt en skit fin hoj,har själv sneglat på den innan jag köpte min vfr
Klart du ska stannaInvalido skrev:jag har en fråga som jag hoppas få hjälp med då jag inte vet hur jag ska göra..

Hjärtat i fightern (motorn) är ju VFR så...

VFR 800 -02 (silver)
PC3, PAIR, FLAPPER, LEOVINCE...
PC3, PAIR, FLAPPER, LEOVINCE...

Jag hoppas att ni förstod att jag denna tråd inte var alvarligt menad, utan att jag ville skoja lite med vår moderator som valde en annan modell. Klart ingen ska behöva avsäga sig något medlemskap bara för att man för tillfället kör en annan modell.
Om jag gjort någon iriterad ber jag om ursäkt för detta.
MVH Stefanh
Om jag gjort någon iriterad ber jag om ursäkt för detta.

MVH Stefanh
Senast redigerad av stefan den fre okt 10, 2008 13:27, redigerad totalt 1 gånger.
CBR 600rr -07
- tersan
- Donator 2021
- Kontakt:
Kom ihåg att Invalido går på tunga piller, så man får ta det mesta han säger med en nypa salt. Vilket vi i och för sig gjorde tidigare också.stefan skrev:Jag hoppas att ni förstod att jag denna tråd inte var alvarligt menad, utan att jag ville skoja lite med vår moderator som valde en annan modell. Klart ingen ska behöva avsäga sig något medlemskap bara för att man för tillfättet kör en annan modell.
Om jag gjort någon iriterad ber jag om ursäkt för detta.![]()
MVH Stefanh

Vår forumgeneral däremot... att byta till en halv hoj gör man inte ostraffat.

VFR750F -92, grön
o du menar?? att jag mest snakar skit eller??tersan skrev:Kom ihåg att Invalido går på tunga piller, så man får ta det mesta han säger med en nypa salt. Vilket vi i och för sig gjorde tidigare också.stefan skrev:Jag hoppas att ni förstod att jag denna tråd inte var alvarligt menad, utan att jag ville skoja lite med vår moderator som valde en annan modell. Klart ingen ska behöva avsäga sig något medlemskap bara för att man för tillfättet kör en annan modell.
Om jag gjort någon iriterad ber jag om ursäkt för detta.![]()
MVH Stefanh![]()
Vår forumgeneral däremot... att byta till en halv hoj gör man inte ostraffat.