Då var man äntligen ägare av en viffer. En så långt jag kan bedöma välbehållen -89. Tyvärr har jag inte råd att försäkra förrän till våren.. Fast det visste jag när jag köpte. Skitsamma. Skönt att ha lagt vantarna på en iaf. Ska skruva/lära mig skruva lite under höst vinter och om allt går som det ska får ni läsa om det här. (Förmodligen även om det inte går bra )
Grattis! Jag känner igen problemet med försäkring, men har du kollat Trygghansa? De hade ändå rätt okej premier tyckte jag. Tyvärr helårspremier. Så om du ändå inte ska åka mer i år, så är det nog bättre att vänta på Bilsport o Mc försäkringen.
Säga vad man vill men If's märkesförsäkring är faktiskt prisvärd + att man faktiskt kan betala per månad istället som hos visas andra endast hel eller halvår...
Tack för råd ang försäkring allihop, men jag får ta och vänta in våren och bilsport- och mcförsäkring. Där får man ju ruskigt mycket för pengarna. Måste ändå skruva lite som sagt. Måste bl.a byta drivpaket. Så har jag en till hoj som jag ska göra mig av med nu. Får fräsa omkring på den resten av säsongen istället. Den som vääntar på något gott.. Förresten.. ..någon som är sugen på en Suzuki gsx400fws att skruva lite med och köra lite med...? Bes o skatt. Vrakpris.